וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריף ו-11 זמרים נוספים מהמגזר הערבי נעצרו בחשד להעלמת הכנסות

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 17:37

לפי החשד, הזמרים העלימו הכנסות של מיליוני שקלים - חלקם במזומן, במטבע מקומי וזר; בין היתר נסעו במכונית שאינה רשומה על שמם, קנו רכוש והעבירו מזומן דרך חשבונות בנק של בני משפחתם. במהלך המבצע נתפס רכב אאודי חדש בבעלותו של שריף ורכב אינפיניטי של חביב ויסאם

הזמר שריף. רונן אקדמן, ויקיפדיה, אתר רשמי
האאודי נלקח. שריף/אתר רשמי, רונן אקדמן, ויקיפדיה

12 זמרים, מרביתם מהמגזר הערבי, נעצרו היום (שני) בחשד להעלמת הכנסות של מיליוני שקלים. שלושה מהזמרים החשודים נעצרו - מייק שריף ("ילד הפלא הדרוזי") שוחרר למעצר בית, חביב ויסאם וג'ישי הישאם שוחררו בערבות.

על פי החשד, חלק מההכנסות שזרמו לכיס הזמרים דווחו על ידי נגנים וזמרי ליווי בלהקתם שהם עוסקים פטורים; כך ובשיטות נוספות הצליחו להעלים הכנסות. במהלך המבצע, שכונה "איתנא עומרי" נתפס רכב אאודי חדש בבעלותו של שריף, רכב אינפיניטי של ויסאם, ובחלק מהבתים נתפסו מזומנים בשווי של עשרות אלפי שקלים, חלקם במטבע מקומי וחלקם במטבע זר.

למבצע קדמה פעילות מודיעין שכללה מיפוי נכסים, הפקת מידע מרשתות חברתיות, איתור כתובות וניתוח דיווחי מס ודו"חות בנקים. חלק מהחשודים העבירו כספים במזומן דרך חשבונות בנק של בני משפחתם, קנו רכוש על שמם של בני המשפחה וכן נוסעים במכונית שאינה רשומה על שמם, כדי להסתיר את היקף פעילותם הכלכלית.

במהלך המבצע עוקלו נכסים ונתפסו כספים וראיות הקושרות את החשודים למעשים המיוחסים להם, כמו יומנים וספרי חשבוניות. במבצע השתתפו מבקרי חשבונות ממשרדי מע"מ בחיפה, עכו, נוף הגליל וטבריה, לצד חוקרים מחקירות מס הכנסה וחקירות מע"מ חיפה ושוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully