וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות לא תערער על שחרורו המוקדם של איבגי: ייצא מהכלא בעוד שבוע

עודכן לאחרונה: 7.3.2022 / 9:45

הפרקליטות לא תערער על החלטת ועדת השחרורים לשחרור מוקדם של השחקן משה איבגי, והוא צפוי להשתחרר ב-14 במרץ. סניגוריו של איבגי :"אנחנו מקווים כי יניחו למרשנו לנפשו ויתנו לו לחזור לחיים, לאחר ששילם את חובו לחברה במלואו".

בווידאו: משה איבגי נכנס לכלא לריצוי עונשו על עבירות מין/צילום: שלומי גבאי

הפרקליטות צפויה שלא לערער על החלטת ועדת השחרורים לשחרור מוקדם של השחקן משה איבגי. זאת לאחר שבשבוע שעבר הגישה הפרקליטות בקשה לעיכוב ביצוע על שחרור השחקן. איבגי צפוי להשתחרר בשבוע הבא, ב-14 למרץ.

סניגוריו של איבגי, עורכי הדין מיכאל כרמל וחן מאירי אמרו לוואלה! בתגובה: "אנחנו מקווים כי יניחו למרשנו לנפשו ויתנו לו לחזור לחיים, לאחר ששילם את חובו לחברה במלואו".

בשבוע שעבר הודיעה ועדת השחרורים כי השחקן משה איבגי ישוחרר ממאסר לפני הזמן. במעמד ההחלטה, ועדת השחרורים אמרה כי "אין חולק שמעשיו של האסיר מכוערים וראויים לכל גנאי, ואין צורך להכביר מילים בנוגע לחומרתם במיוחד משום שבוצעו תוך ניצול מעמדו הרם בתעשיית הבידור והתרבות. מעשיו פגעו ללא ספק בזכות הנפגעות על גופן ועל זכותן לכבוד ולחירות". עם זאת, הוועדה הגיעה למסקנה "שהאסיר עומד בתנאים שנקבעו בחוק וכי הוא ראוי לשחרור ומסוכנותו לשלום הציבור פחתה".

משה איבגי בדרך לכלא חרמון. שלומי גבאי, שלומי גבאי
הפרקליטות לא תערער על שחרורו המוקדם של איבגי/שלומי גבאי, שלומי גבאי

לדבריהם, "המסוכנות המינית של האסיר הוערכה מהשלב הראשון בדרגה נמוכה, ולכן לא נזקק לטיפול ייעודי. הטיפול שעבר, החשיפה התקשורתית, הפגיעה במעמדו החברתי והמאסר מהווים - לדעת גורמי הטיפול - גורמים המפחיתים מסוכנות, כך שהסיכוי שהאסיר ישוב ויבצע עבירות דומות נמוך".

איבגי מרצה עונש של 11 חודשי מאסר בפועל בכלא חרמון, לאחר שהורשע בעבירות של מעשים מגונים בשתי נשים והטרדה מינית באישה נוספת. איבגי נכנס מאחורי סורג חמש וחצי שנים מאז חשיפת פרשת ההטרדות בוואלה!.

גזר דינו של איבגי ניתן בחודש יולי 2021. ב-23 באוגוסט, איבגי הודיע כי החליט שלא יערער על גזר דינו, שכלל בנוסף פיצוי כספי של 30 אלף שקלים לאחת המתלוננות.

גזר הדין העדכני הגיע אחרי ערעורים הדדיים. המדינה ערערה על קולת העונש ועל זיכויו של איבגי מעבירות שיוחסו לו בהליך שהסתיים ביולי אשתקד ובו הורשע רק בשני מעשים מגונים באישה אחת שעבדה איתו ב-2012. פרקליטות מחוז חיפה דרשה אז 15 חודשי מאסר בפועל, אבל בית המשפט השית עליו שישה חודשי עבודות שירות, שישה חודשי מאסר על תנאי ופיצוי לאותה אישה בסך עשרת אלפים שקלים. איבגי מצדו ערער על עצם הכרעת הדין בה הורשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully