וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדי הסוואה במקום שמלה: החיילים שהתחתנו תחת אש באוקראינה

לרי פילימונוב ולסיה איבשצ'נקו, זוג מתנדבים בצבא האוקראיני, החליטו לא לבזבז זמן יקר ולערוך את טקס הנישואים שלהם במחסום בקייב, בעוד הפלישה לארצם נמשכת. בתיעוד מהאירוע יוצא הדופן נראה הזוג לבוש במדים וקסדות, כשמסביבם חיילים רבים נרגשים. "החיים נמשכים!"

בווידאו: עיתונאים תופסים מחסה במהלך הפגזה בעיר אירפין/צילום: רויטרס

בעוד המלחמה באוקראינה נמשכת, מתנדב ומתנדבת בצבא האוקראיני, לרי פילימונוב ולסיה איבשצ'נקו החליטו לא לבזבז זמן: בעין הסערה, הם ערכו את טקס חתונתם במחסום בקייב, כשבמקום חליפה ושמלה, לבשו מדים וחבשו קסדות. זאת הייתה, לפי הדיווחים, הפעם הראשונה שבני הזוג נפגשו מאז פרצה הלחימה.

כשהם מוקפים בחיילים רבים, החליפו לסיה איבשצ'נקו ולרי פילימונוב, שניהם מתנדבים בכוחות ההגנה האוקראיניים, נדרי נישואים. חבריהם, חלקם לבושים אפודי מגן, נראו נרגשים מהמאורע יוצא הדופן. בתם בת ה-18 של בני הזוג לא נכחה באירוע, אך צפתה בו בזמן אמת באמצעות שידור טלפוני של אחד הנוכחים.

זוג חיילים מתנדבים בצבא אוקראינה מתחתנים בטקס במחסום בקייב, 6 במרץ 2022. Genya Savilov, GettyImages
מדי הסוואה במקום שמלת כלה. החתן והכלה בטקס/GettyImages, Genya Savilov
זוג חיילים מתנדבים בצבא אוקראינה מתחתנים בטקס במחסום בקייב, 6 במרץ 2022. Mykola Tymchenko, רויטרס
החתן והכלה בטקס/רויטרס, Mykola Tymchenko

בתמונות מהאירוע נראית הכלה, לסיה, נושאת זר פרחים ועוטה הינומה מתחת לקסדה שלה - שאותה הורידה כשהיא והחתן חתמו את הטקס בנשיקה. לאחר מכן החלו הנוכחים לשיר לכבודם ולכבוד אוקראינה.

לפי הדיווח בוושינגטון פוסט, לפני המלחמה עמדה לסיה בראש ארגון צופים, ובן זוגה היה מנהל בחברה שעסקה בטכנולוגיית מידע. לסיה הסבירה כי השניים הצטרפו לכוחות ההגנה "מפני שיש לנו כאן את כל מה שאנחנו אוהבים, ואנחנו צריכים להגן על זה. אין לנו שום כוונה לתת את זה לאויב".

עוד בוואלה!

ולדיסלב בן ה-10 והוריו נמלטו מהמלחמה באוקראינה היישר למעצר בישראל: "קיוו לקצת שקט"

לכתבה המלאה
זוג חיילים מתנדבים בצבא אוקראינה מתחתנים בטקס במחסום בקייב, 6 במרץ 2022. Genya Savilov, GettyImages
הזוג בטקס החתונה במחסום בקייב/GettyImages, Genya Savilov

ראש עיריית קייב, ויטלי קליצ'קו, בירך את הזוג הטרי. "הם היו נשואים בנישואים אזרחיים כבר הרבה זמן, ועכשיו החליטו להתחתן", כתב בטוויטר, לשם העלה גם סרטון מהטקס. לדברי ראש העיריה, בעשרת הימים האחרונים נולדו 457 תינוקות בבתי החולים ליולדות שבבירת אוקראינה. "החיים ממשיכים, ואנחנו נגן על החיים בקייב, על תושביה, ועל המדינה שלנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully