וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוסר אשמה - נסגר התיק נגד גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין

עודכן לאחרונה: 4.3.2022 / 10:07

הפרשה התפוצצה לראשונה בתחקיר של כאן 11, בו טענו שלוש גברים כי אוחובסקי הטריד ותקף אותם מינית לכאורה. לאחר מכן במאקו הודיעו כי אוחובסקי יפסיק לכתוב את טורו השבועי באתר ובהמשך הוא הודיע על התפטרותו מתפקיד נשיא "איגי" - ארגון הנוער הגאה בישראל

תחקיר כאן 11 אודות תקיפות מינית לכאורה של גל אוחובסקי כלפיי צעירים/כאן 11

הפרקליטות החליטה היום (חמישי) לסגור את התיק נגד גל אוחובסקי בחשד לעבירות מין מחוסר אשמה.
מהפרקליטות נמסר כי "לאחר בחינת מכלול הראיות בתיק וביצוע השלמות חקירה, החליטה הפרקליטות לאמץ את עמדת המשטרה ולסגור מחוסר אשמה את תיק החקירה נגד גל אוחובסקי" עוד הוסיפו כי לאחר בחינת התלונות בתיק עולה כי למרות שעדות המתלוננים נמצאה אמינה, המעשים עליהם העידו לא חצו את הרף הפלילי.

הפרשה התפוצצה לראשונה בנובמבר בכאן 11 בתחקיר של מיכל רבינוביץ ועמרי פיינשטיין. העיתונאים חשפו שלוש עדויות של גברים שלטענתם אוחובסקי הטריד ותקף אותם מינית לכאורה. במקרה הראשון שפורסם נטען כי אוחובסקי כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק. במקרה שני נטען כי כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה.

במקרה השלישי, נטען כי לפני 14 שנה תקף אוחובסקי מטפל הוליסטי. אותו אדם אף הגיש תלונה במשטרה. אוחובסקי נחקר במשטרת תל אביב בחשד לעבירות מין, לאחר שחוקרים הגיעו לביתו וביקשו ממנו להתייצב בתחנה.

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
נסגר מחובר אשמה. אוחובסקי/ראובן קסטרו

בחקירתו, כך פורסם, טען אוחובסקי כי הדברים המתוארים לא עוברים את הרף הפלילי. לאחר כחמש שעות חקירה שוחרר לביתו בערבות. בחדשות 12 פורסם כי בידי החוקרים שמות של גברים נוספים שתיארו הטרדות ועבירות מין לכאורה של אוחובסקי אבל הם לא הסכימו להגיש תלונה, ועוד פירסמו שהתיק צפוי להיגנז מחוסר ראיות המעידות על עבירה פלילית.

לאחר פרסום התחקיר בכאן 11, במאקו הודיעו כי אוחובסקי יפסיק לכתוב את טורו השבועי באתר עד לבירור הטענות נגדו. בנוסף, אוחובסקי הודיע על התפטרותו מתפקיד נשיא "איגי", ארגון הנוער הגאה בישראל. בוואלה! ברנז'ה פורסם כי אוחובסקי שכר את שירותיו של היחצ"ן רונן צור להתמודד עם הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully