וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העדויות: גל אוחובסקי נחקר במשטרה בחשד לעבירות מין

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 12:58

חודש אחרי שגבר מתל אביב התלונן שביצע בו עבירות מין לפני כמה שנים, איש התקשורת עוכב לחקירה במרחב ירקון, לשם הגיע בניידת משטרה. בתחקיר שחשף את החשדות הובאו עדויות על תקיפות מיניות נוספות לכאורה של אוחובסקי נגד צעירים. אוחובסקי: "לא נחצה הגבול הפלילי"

בוודיאו: רח"ט חקירות במשטרה אומר בכנס העיתונות שהמשטרה החלה בבדיקה בעקבות התחקיר על אוחובסקי/צילום: לירן לוי

גל אוחובסקי נחקר היום (שני) במשטרה בחשד לעבירות מין. איש התקשורת עוכב והובא למרחב ירקון בעקבות התלונה שהוגשה נגדו לפני כחודש על ידי גבר מתל אביב, שטען כי פגע בו מינית לפני כמה שנים.

לוואלה! נודע כי הבוקר הגיעו חוקרים לביתו של אוחובסקי וביקשו ממנו להתלוות אליהם, כך שהגיע למרחב ירקון בניידת המשטרה. כעת הוא מעוכב ונמצא בתוך חדר החקירות.

"כפי שהודענו מהרגע הראשון, גל אוחובסקי יעמיד את עצמו וישתף פעולה באופן מלא עם כל תהליך בירור", נמסר מטעמו של אוחובסקי. "מלוא התמונה תוכיח שלא בוצעה עבירה ולא נחצה הגבול הפלילי".

גל אוחובסקי. ראובן קסטרו
אוחובסקי/ראובן קסטרו

הפרשה החלה לאחר פרסום תחקיר בכאן 11 בו מוצגות שתי טענות על תקיפות מיניות לכאורה של אוחובסקי בגברים צעירים. המשטרה פנתה לאיש קשר מטעמם של המתלוננים שהופיעו בתחקיר וביקשה שיגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה ולמסור גרסה.

שעות לאחר הפרסום הודיע אוחובסקי על סיום תפקידו כנשיא ארגון איגי. בתחקיר שודרה עדותו של א', שטען כי "יותר מחמש פעמים הוא ניסה להפוך אותי בכוח, אמרתי לו די, בוא נפסיק עם זה. באופן מפתיע ומזעזע הוא נתן לי כאפה בפנים. זה שיתק אותי". בעדות נוספת, העיד ב' כי אוחובסקי "כפה את עצמו עלי למרות התנגדותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully