וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש נפתחה לעבר לוחמי מג"ב בג'נין; דיווח: 2 מחבלים נהרגו

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 7:54

הפלסטינים נהרגו במהלך פשיטה לילית של לוחמי משמר הגבול על מחנה הפליטים בעיר. הירי התפתח בעת מעצר מבוקש - פעיל חמאס בכיר תושב ג'נין, על ידי מסתערבי מג"ב. בג'יהאד האסלאמי טוענים כי אחד מההרוגים, עבדאללה חסרי היה חבר בארגון. הלוחמים שפתחו בירי לא נפגעו

תיעוד ירי לעבר כוחות מג"ב באזור ג'נין. 6 בפברואר 2022/סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שני פלסטינים נהרגו במהלך חילופי אש עם כוחות צה"ל במחנה הפליטים ג'נין - כך מסר הלילה (שלישי) משרד הבריאות הפלסטיני. בג'יהאד האסלאמי טוענים כי אחד מההרוגים, עבדאללה חסרי, היה חבר בארגון. לפי הודעת המשטרה, ירי נפתח לעבר מסתערבי ולוחמי משמר הגבול שפעלו בג'נין על מנת לעצור מבוקש - עמאד אבו אלהיג'א, פעיל חמאס בכיר תושב העיר. הלוחמים הגיבו בירי לעבר המחבלים שפתחו באש בעת המעצר, ולא נפגעו.

לפי עדי ראייה, "חילופי אש התרחשו בין כוחות ישראלים סמויים לבין לוחמים פלסטינים לאחר שנחשפו במהלך פשיטה". שני גברים נוספים נפצעו באורח אנוש בפשיטה, אחד מהם נורה בראשו, כך לפי משרד הבריאות הפלסטיני. לא ברור אם הגברים היו מעורבים בלחימה.

כמו כן, בעת יציאת כוחות מג"ב מג'נין התפתחו הפרות סדר של כ-150 מתפרעים שהשליכו בקבוקי תבערה, אבנים ורימון מאולתר לעבר הלוחמים שהגיבו בירי חי ואמצעים לפיזור הפגנות.

לשאדי נג'ם שנהרג בחילופי אש עם צה"ל בג'נין, 1 במרץ, 2022. גולשים, תמונות גולשים
עבדאללה חסרי. ההרוג/תמונות גולשים, גולשים

בתחילת חודש שעבר אש נורתה לעבר לוחמים של משמר הגבול באזור ג'נין שהיו בפעילות שגרתית בגזרה. היורים נסעו ברכב שטח ולוחמי משמר הגבול השיבו לעברם אש. כתוצאה מהירי נגרם נזק לניידות בלבד, ולא היו נפגעים לכוחותינו.

באותו השבוע בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל בשטחים כמה פעמים. שלושה ימים לפני כן נורו לעבר חיילים בעמדה צבאיות יריות מרכב באחת מהכניסות לעיר שכם. לא היו נפגעים. כמה ימים לפני נורו יריות לעבר חיילים סמוך לחוות גלעד בשומרון. גם באירוע זה לא היו נפגעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully