וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בדימוס במאסר: ניסו שחם החל לרצות את עונשו בבית הכלא חרמון

עודכן לאחרונה: 1.3.2022 / 13:58

לאחר שערעורו בעניין העונש נדחה בבית המשפט העליון בירושלים, ניצב בדימוס ניסו שחם ירצה עשרה חודשי מאסר בפועל וחמישה חודשי מאסר על תנאי. שחם, כך קבע ביהמ"ש, קיים מערכות יחסים עם שמונה שוטרות זוטרות, ולאחר מכן קיבל החלטות שונות בעניינן

בווידאו: ניצב בדימוס ניסו שחם נכנס לכלא חרמון לריצוי מאסרו/מערכת וואלה!

ניצב בדימוס ניסו שחם, שהורשע בעבירות של מרמה, הפרת אמונים והטרדה מינית נכנס היום (שלישי) לכלא חרמון וירצה עשרה חודשי מאסר בפועל וחמישה חודשי מאסר על תנאי.

שחם, כך קבע בית המשפט, קיים מערכות יחסים עם שמונה שוטרות זוטרות, ולאחר מכן קיבל החלטות שונות בעניינן. השופט שהרשיע אותו, שמואל מלמד, הסביר כי לשיטתו אף ששחם הורשע בסעיף אחד בלבד של הפרת אמונים, יש להתחשב בכך שמדובר בשמונה פרשיות שונות, שנכללו תחת אותו סעיף אישום.

השמעת פסק דין - ערעורו של ניצב בדימוס ניסו שחם על גזר דינו. המחוזי ת"א , 14 ביולי 2020. מרים אלסטר / פלאש 90, פלאש 90
שחם/פלאש 90, מרים אלסטר / פלאש 90

פרשת שחם עברה כמה גלגולים. באפריל 2018 הוא הורשע במעשה מגונה בשוטרת שנישק, אך זוכה מהאישומים בהפרת אמונים. רק לאחר שהפרקליטות ערערה על זיכויו, הוא הורשע גם בהטרדה מינית ובהפרת אמונים. התיק הוחזר לבית משפט השלום לצורך גזירת העונש, כשבפברואר 2020 הוחלט להטיל על שחם עשרה חודשי מאסר בפועל ותשלום פיצוי לחלק מהשוטרות שאיתן קיים יחסים.

לפני שלושה חודשים בית המשפט העליון בירושלים דחה את ערעורו של שחם. השופטים קבעו כי עונשו של שחם יישאר עשרה חודשי מאסר בפועל וחמישה חודשי מאסר על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully