וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפיל היחיד בעולם של פוטין "חושש לחייו" מאז פרוץ המלחמה באוקראינה

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 10:44

בזמן שעיני העולם מכוונות על ולדימיר פוטין, הכפיל שלו מנסה להימנע מתשומת לב מכיוון שהוא חושש שאוקראינים והמפגינים נגד המלחמה ינסו לפגוע בו

בווידאו: פוטין תוקף את נאט"ו/צילום: רויטרס

הכפיל היחיד בעולם של ולדימיר פוטין, חשף שהוא חושש לביטחונו ולחייו מאז שהמנהיג הרוסי פתח בפלישה לאוקראינה. סלבק סובאלה בן ה-53 שחי בוורוצלב, פולין, מודה שהוא מרגיש מתח מאז שפוטין נתן את ההוראה לפתוח במבצע צבאי באוקראינה - בעיקר מכיוון שבוורוצלב בערך אחד מכל עשרה תושבים הוא אוקראיני.

סלבק חושש שהאוקראינים בעיר הולדתו, יחד עם מפגינים אחרים נגד המלחמה, יפנו את זעמם כלפיו בו ויפגעו בו. "לפני המלחמה לא פחדתי לביטחוני ברחוב, אבל עכשיו כשהמלחמה התחילה ופוטין תקף את אוקראינה אני קצת חושש כי בעיר שלנו ורוצלב, יש הרבה אנשים מאוקראינה שעובדים וחיים כאן", הוא אמר ל"דיילי סטאר". "היו הרבה פעמים שהאנשים האלה אמרו לי שאני דומה לפוטין, ועכשיו בגלל המלחמה אני קצת חושש שאותם אנשים עלולים להיות כועסים או תוקפניים כשהם יראו אותי".

הכפיל של פוטין. http://lookalikes.co.uk/,
זה לא פוטין, והוא חושש לחייו/http://lookalikes.co.uk/
הכפיל של פוטין. http://lookalikes.co.uk/,
הכפיל של פוטין/http://lookalikes.co.uk/

סובאלה, שהתראיין בעזרת אשתו שדוברת אנגלית טובה יותר ממנו, הוא טיפוס עליז שמתעקש שהוא לא עובד ככפיל בשביל הכסף, אלא בגלל שהעבודה מאפשרת לו "לראות את העולם". בחיי היומיום הוא מנהל חברת הובלה וסירב לגלות כמה הוא מרוויח עבור עבודתו ככפיל של אחד הגברים המפורסמים בעולם.

הוא מיוצג על ידי סוכנות Lookalikes בבריטניה ואמר: "עבדתי בתור כפיל של פוטין במשך שמונה שנים ובמהלך הזמן הזה הקלטתי הרבה סרטונים ועשיתי עבודות אחרות. זו הייתה עבודה טובה, וקיבלתי כסף טוב עבור סוג כזה של עבודה, אבל זו לא העבודה העיקרית שלי",

עוד על פוטין

כשסוכן הקג"ב פוטין התארח בגליל העליון אצל האיש שגורש ממוסקבה באשמת ריגול

לכתבה המלאה

הוא ואשתו דורוטה ביקרו בהרבה מדינות במסגרת עבודתו ככפיל של פוטין. הם היו בלונדון מספר פעמים, ארה"ב, הונג קונג, מקאו וכמובן רוסיה. אבל דעותיו על ולדימיר פוטין השתנו לאחרונה מאז הפלישה לאוקראינה. "בגלל המלחמה עם אוקראינה התפיסה שלי לגבי פוטין השתנתה", הוא אמר, "היה לי הרבה כבוד כלפיו אבל עכשיו אני חושב שהאיש הזה עשה הרבה נזק ואני לא יודע היום איך אגלם אותו בעתיד. המצב הזה עם המלחמה - אני עומד לצד אוקראינה. אני חושב שהם צריכים להילחם".

כשנשאל מה יגיד לפוטין אם הם ייפגשו אי פעם, אמר: "הייתי מבקש ממנו להסתכל עליי ולחשוב איך יכול להיות שקיבלנו את אותן הפנים אבל אנחנו תופסים את העולם בצורה כל כך שונה". כנשאל האם המלחמה פגעה בעסקים שלו הוא אמר: "המלחמה הזו לא טובה ואני לא חושב להרוויח ממנה כסף". לדבריו הוא אפילו יצר קשר עם שגרירות רוסיה בפולין כדי לנסות לקבוע פגישה עם פוטין, "אבל הם לא מאפשרים לו להגיע למצבים כאלה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully