וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא רוסיה נכנס לקייב; פוטין לצבא אוקראינה: תפסו את השלטון

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 23:28

כוחות רוסיים מנסים להתקדם לעבר הבירה, פוטין קרא לצבא אוקראינה לבצע הפיכה, גורם ביטחוני אמריקני: רוסיה נתקלת ביותר התנגדות ממה שציפתה ואיבדה מומנטום, תיעוד: חלוקת נשק לאזרחים

בניין מגורים שנפגע במתקפת טילים רוסית בקייב 25.2.22. רויטרס
בניין מגורים שנפגע במתקפת טילים רוסית בקייב 25.2.22/רויטרס
  • 20:10/נאט"ו תפרוס כוחות נוספים במזרח אירופה בתגובה לפלישה הרוסית

    נאט"ו הודיעה שתפרוס כוחות נוספים במזרח אירופה בתגובה לפלישה של רוסיה לאוקראינה. מזכ"ל הברית, ינס סטולטנברג, אמר כי ולדימיר פוטין עשה "טעות אסטרטגית", וכי הוא לא מתכוון לעצור באוקראינה. מנהיגי חברות נאט"ו אף הסכימו להעביר כלי נשק נוספים לאוקראינה, כולל מערכות להגנה אווירית.

  • 22:59/הבית הלבן: נפילת קייב בידי הרוסים הינה אפשרות אמיתית

    דוברת הבית הלבן ג'ן סאקי אמרה כי בארה"ב חוששים שכיבוש קייב בידי הרוסים הינה "אפשרות אמיתית". כמו כן אמרה כי הטלת הסנקציות הישירות של מדינתה על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ושר החוץ הרוסי סרגיי לברוב הן צעד ש"שולח איתות חשוב".

  • 22:40/ביידן: נשלח כוחות נוספים לאירופה, פוטין נכשל בניסיונו לפלג את המערב

    נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן אמר כי ארה"ב תשלח כוחות צבא נוספים לאירופה, כדי לשמור על חוזקן של בנות בריתה בנאט"ו. "פוטין נכשל בניסיונו לפלג את המערב", אמר.

  • 22:16/רוסיה: אוקראינה הציעה לחזור למו"מ אתנו בשבת

    משרד החוץ של רוסיה מסר כי אוקראינה הציעה למוסקבה לשוב למשא ומתן עמה כבר ביום שבת - כך פורסם בסוכנות הידיעות אינטרפקס. מהרשויות באוקראינה טרם נמסרה תגובה לכך.

  • 21:39/בריטניה הטילה סנקציות אישיות על פוטין ולברוב

    בריטניה הטילה סנקציות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ושר החוץ של רוסיה סרגיי לברוב בעקבות הפלישה הרוסית לאוקראינה. במסגרת הסנקציות, החליטה להקפיא את הנכסים של השניים.

  • 21:34/דיווח: ארה"ב צפויה להטיל סנקציות אישיות על פוטין

    ארה"ב צפויה להטיל עוד היום סנקציות אישיות על פוטין, כך לפי דיווח ב-CNN.

  • 20:45/דיווחים על ירי ארטילרי בקייב

    עדי ראייה דיווחו על ירי ארטילרי בקייב, בירת אוקראינה. עד ראייה ציין כי שמע ירי עז בחלק המערבי של העיר. ראש העיר עדכן כי חמישה פיצוצים נשמעו בתוך כ-5 דקות ליד תחנת הכוח בעיר.

  • 20:15/האיחוד האירופי הכריז על סנקציות אישיות נגד פוטין ולברוב

    הנציג העליון לענייני חוץ ומדיניות ביטחון של האיחוד האירופי, ז'וזפ בורל, הודיע שהארגון יטיל סנקציות אישיות על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ושר החוץ הרוסי סרגיי לברוב. "המנהיגים היחידים בעולם נגדם הטלנו סנקציות הם בשאר אסאד מסוריה ואלכסנדר לוקשנקו מבלארוס", אמר.

  • 23:17/דוברו של זלנסקי: מוכנים לדבר על הפסקת אש ושלום

    דוברו של נשיא אוקראינה ולודמיר זלנסקי אמר כי אוקראינה ורוסיה דנות על יום ושעה לשיחות ביניהן. "מוכנים להפסקת אש ולשלום", מסר.

  • 20:02/לאחר גינוי הפלישה לאוקראינה: שגריר ישראל זומן לשיחת הבהרה

    שגריר ישראל ברוסיה, אלכס בן צבי, זומן היום לשיחת הבהרה במשרד החוץ במוסקבה בעקבות הגינוי הישראלי לפלישה הרוסית לאוקראינה - כך מסר הערב (שישי) בכיר במשרד החוץ. זאת, לאחר שאמש גינה שר החוץ יאיר לפיד את המתקפה של רוסיה באוקראינה, וכינה את פעולותיה של מוסקבה כ"הפרה של הסדר הבינלאומי".

  • 19:17/משרד החוץ: עומס רב במעבר שייני לפולין באוקראינה, יש להתפנות למעברים חלופיים

    משרד החוץ הודיע כי בשל עומס רב והמתנה של שעות רבות במעבר שייני לפולין באוקראינה, מומלץ לישראלים להגיע למעברים החלופיים הבאים: מעבר הגבול קרקיבץ (Korczowa - Krakovets) לפולין, מעבר הגבול אושגורוד (Uzhhorod/Vysne Nemescke) לסלובקיה, מעבר הגבול צ'ופ (Zahony/Chop) להונגריה ומעבר הגבול סירט (Siret) לרומניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully