וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיים בהתקדמות חקירת שוד הכספות בת"א: שני החשודים בפריצה שוחררו למעצר בית

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 15:00

שופטת ביהמ"ש השלום בעיר הורתה על שחרורם של השניים ודחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם. "החשד הסביר לא התחזק", קבעה. אחד החשודים, לאון מוסיקנטאס בן 61, הוא אחיו של מנהל המתחם שנשדד. המשטרה צפויה לערער על ההחלטה

בווידאו: עשרות כספות נשדדו מחדר כספות פרטי בתל אביב/צילום: האיש האפור

קשיים בפענוח שוד הכספות הגדול שהתרחש בתחילת השנה בתל אביב. אחרי מעצר שני חשודים במעורבות בשוד בשבוע שעבר, שופטת בית משפט השלום בתל אביב כריסטינה חילו-אסעד הורתה על שחרורם של השניים למעצר בית ודחתה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרם בחמישה ימים. "החשד הסביר לא התחזק". המשטרה צפויה להגיש ערר נגד ההחלטה.

החשוד הראשון שנעצר בתחילת השבוע שעבר, שמעון סאסי תושב נתניה בן 41, בחר לשמור על זכות השתיקה בחקירתו ובשל כך, האריכה השופטת את מעצרו בפעם השנייה וזאת למרות שהמשטרה לא הציגה ראיות נוספות המחזקות את החשד נגדו.

חשוד נוסף במעורבות בשוד, לאון מוסיקנטאס בן 61 מנתניה, נעצר כמה ימים לאחר מכן, אך גם בעניינו אמרה השופטת כי החשד הסביר "איננו בעוצמה גבוהה", אך נעתרה לבקשת המשטרה באופן חלקי והאריכה את מעצרו עד להיום (ראשון).

זירת פריצת חדר הכספות במרכז תל אביב 31 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
זירת האירוע/ראובן קסטרו

במהלך הדיון עלה כי מוסיקנטאס, הינו אחיו של מנהל מתחם הכספות שנשדד, שזומן גם הוא לחקירה אך בסיומה שוחרר.

עו"ד שי לוי ועו"ד גיא מימון המייצגים את מוסיקנטאס מסרו כי "החלטת בית המשפט מדברת בעד עצמה. חולשת החשד הסביר הוא שהביא לשחרורו של החשוד שאנחנו מייצגים. החשוד הוא אב לחמישה ילדים, נורמטיבי לחלוטין, בית המשפט בעניינו קבע כי אין הצדקה להמשך המעצר ועל כן הורה על שחרור בתנאים".

סנגורו של שמעון סאסי, עו"ד ג'קי סגרון אמר כי "מהרגע הראשון אמרתי שמדובר בתיק ריק מראיות והמשטרה ניסתה לעשות פישינג מדיון לדיון. היום בית המשפט אמר את דברו והורה על שחרורו של מרשי וכך למעשה הוכח כי אין שום דבר כנגד מרשי שקושר אותו לעבירות בהן הוא נחשד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully