וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגנבו מיליוני שקלים ותכשיטים": פרטים חדשים משוד הכספות הגדול בתל אביב

עודכן לאחרונה: 22.2.2022 / 13:56

נציג המשטרה חשף בדיון בביהמ"ש כי נפרצו כ-30 כספות ונגנבו מהן כסף זר וישראלי בשווי של מיליונים: "שוד חמור ומתוחכם". בניגוד לפרסומים, עורך דינו של החשוד טוען כי אינו דובר כלל צרפתית: "לוקחים למעצר אב לילדים, אך לא מוצאים כלום". מעצר החשוד הוארך בשלושה ימים

בווידאו: עשרות כספות נשדדו מחדר כספות פרטי בתל אביב/צילום: האיש האפור

השודדים שפרצו למתחם הכספות בגדול בתל אביב לפני כחודשיים גנבו פרצו כ-30 כספות ושדדו כסף ישראלי וזר בשווי של מיליונים וכן תכשיטים - כך חשף היום (שלישי) נציג המשטרה בדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, שבו הוארך מעצר החשוד שנעצר הבוקר בשלושה ימים.

"מדובר בשוד חמור ומתוחכם, שבמסגרתו הגיעו שני חשודים לעסק של כספות בתל אביב, איימו על המאבטח, ומהכספות נשדדו כסף זר וישראלי בשווי של מיליונים וכן תכשיטים", אמר נציג המשטרה בדיון.

סרטי משטרה בזירת פריצת חדר הכספות במרכז תל אביב 31 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
"מיליונים נשדדו". זירת שוד הכספות בתל אביב, ב-31 בדצמבר/ראובן קסטרו

סניגורו, עורך הדין ג'קי סגרון, הבהיר בפתח דבריו כי בניגוד לפרסומים החשוד אינו צרפתי ולא דובר כלל את השפה. "הוא אינו ממלא פיו מים. אלא מכחיש כל קשר למעשים", אמר פרקליטו. "לוקחים בנאדם, אב לילדים, ולא מוצאים כלום, לא טבעת, לא זהב, לא מיליונים. עושים חיפוש בשני מקומות. לא יהיה כלום כי אין כלום".

במהלך הדיון, אמרה השופטת, שלא קיבלה במלואה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בשמונה ימים כי "מדובר באירוע שוד שבמהלכו נשדד חדר כספות בתל אביב, החשודים פרצו לכ-30 כספות וגנבו מתוכם דברי ערך וכסף מזומן בשווי רב. החשוד נעצר לאחר חקירה. החשוד הכחיש כל קשר לביצוע העבירות". לדבריה, "החשד הסביר לביצוע העבירות אינו ברף גבוה".

זירת פריצת חדר הכספות במרכז תל אביב 31 בדצמבר 2021. ראובן קסטרו
"שוד חמור ומתוחכם" זירת שוד הכספות בתל אביב, ב-31 בדצמבר/ראובן קסטרו

האירוע התרחש ביום חמישי בשעה 18:00, כשהחברה קיבלה פנייה מאדם שטען שהוא מתכוון לבצע הפקדה של כסף באחת מהכספות. במקום אותו אדם הגיעה לבניין חבורה של שודדים חמושים ורעולי פנים. הם קשרו את המאבטח והחלו לרוקן את תכולת הכספות בחדר, ששטחו 500 מ"ר. בצילומים מהמקום נראו חלק מהכספות שנערמו על רצפת המתחם, וחלק מתכולתן מפוזר מסביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully