וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה מת מקורונה. הכלבים שהיו כל עולמו של הגבר הבודד מחפשים בית חדש

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 9:49

הכלבים של שלמה שטיינמיץ, שמת בגיל 59 ללא אישה וילדים, היו כל עולמו, וכעת הם מחכים לו ליד הדלת, אחוזי געגועים. אחייניתו פרסמה בפייסבוק פוסט שבו היא מחפשת אימוץ עבור שניהם. "הם היו הילדים שלו, כל עולמו. יש להם את הלב הכי טוב שקיים"

כלבו של שלמה שטיינמיץ, שמת מקורונה. באדיבות המשפחה
"הכלב המתוק בעולם". הנס, כלבו של שלמה שטיינמיץ/באדיבות המשפחה

שלמה שטיינמיץ, בן 59 מירושלים, היה אדם בודד שהתגורר בשכונת קריית יובל בירושלים. הוא עבד בסיעוד עד שמצבו הבריאותי לא אפשר זאת עוד. נקודת האור בחייו היו שני הכלבים שלו, הנס והיידי. בשבוע שעבר הוא מת מקורונה, וכעת קרובי משפחתו מחפשים בית חדש עבור שני הכלבים.

"לשלמה לא היו ילדים, לא אישה ואפילו לא אחים" כתבה אחייניתו אלה כהן בפייסבוק. "את רוב זמנו הוא בילה לבד. בארוחות חג ושישי היה מגיע אלינו". לפני כעשור, היא כתבה, שלמה מאס בבדידות. "הוא אימץ אליו את הנס הכלב המתוק בעולם", מספרת כהן. "הוא מצא אותו זרוק ליד פחי הזבל. אחרי כשנה הוא פגש את היידי באחת העמותות, ונאמר לו שזהו סיכוייה האחרון. הקסם שלה פשוט לא הצליח להשאיר אותו אדיש והחליט גם אותה לקחת לחיקו. הם היו הילדים שלו, כל עולמו".

שלמה שטיינמיץ, מת מקורונה. באדיבות המשפחה
הכלבים היו הילדים שלו. שלמה שטיינמיץ/באדיבות המשפחה
כלבו של שלמה שטיינמיץ, שמת מקורונה. באדיבות המשפחה
אי אפשר להיות אדיש לקסם. הכלבה של שלמה שטיינמיץ/באדיבות המשפחה

לדבריה, שני הכלבים מחכים כל יום לשלמה ליד הדלת, אחוזי געגועים. "לצערי אני גרה כרגע בדירת שותפים, ואיני יכולה להכניס אותם איתי לחדר הקטנטן ואנחנו מחפשים להם בית חדש חם ואוהב", הסבירה.

לדבריה, האתגר הוא למצוא בעלים חדשים שיאמצו את שני הכלבים ביחד. בפוסט היא אומרת: "היידי והנס לא מעוניינים להיפרד, ויימסרו ביחד כדי למנוע מהם צער נוסף". לדבריה מדובר בכלבים חברותיים מאוד. "הם עדינים ומאולפים, טובים עם אנשים וכלבים אחרים, ובאמת שיש להם את הלב הכי טוב שקיים", היא מסכמת. לפניות לאימוץ הכלבים אפשר להתקשר לטלפונים 0549575450 ו-0505340681.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully