וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרעי: "אין לי טענות שנתניהו לא הגיע להפגנה, אבל הוא צריך לבוא מתישהו"

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 10:34

חבר הכנסת מהליכוד התייחס בראיון ל-103FM לנתניהו כ"ראש הממשלה", ואמר כי הוא מקווה שיו"ר האופוזיציה יגיע להפגנת הימין הבאה. הוא התנגד להצטרפות בן גביר לליכוד, ואמר כי "הוא מחזיק באג'נדה קיצונית מדי"

עימות בכנסת בין שלמה קרעי לאלי אבידר. צילום: ערוץ הכנסת/ערוץ הכנסת

ח"כ שלמה קרעי אמר היום (ראשון) בראיון ל-103FM כי למרות שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו קידם את ההפגנה בשבוע שעבר בכיכר הבימה בתל אביב - אין לו טענות על כך שלא הגיע אליה.

בראיון לגולן יוכפז וענת דוידוב פנה התייחס קרעי לנתניהו כראש הממשלה. "בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה", הסביר. "כשהוא יחליט שהוא מגיע להפגנה, הוא יגיע להפגנה, והוא יודיע על זה מראש. אני לא רואה בעיה שהוא לא הגיע, אבל אני חושב שהוא צריך להגיע מתישהו להפגנה. אני מקווה שזה יקרה בהפגנה הבאה, ונודיע על זה מראש. אני מניח שזה יהפוך אותה להפגנה הרבה יותר גדולה".

שלמה קרעי מגיע לכינוס סיעת הליכוד במצודת זאב, תל אביב 17.06.21. ראובן קסטרו
בית המשפט איים גם על מי שביקר אותו עניינית. קרעי/ראובן קסטרו

לדברי קרעי, למרות הפופולריות הרבה לה זכה איתמר בן גביר בהפגנה - הוא לא תומך בכניסתו לליכוד. "יש לו את המפלגה שלו, למה שהוא ייכנס לליכוד?", אמר. "כל אחד שרוצה להצטרף לשורות הליכוד, מוזמן לבוא, ויצטרך להתפקד, כולל כל מי שרוצה. מתפקדי הליכוד יחליטו אם הוא מתאים לאג'נדה של הליכוד או לא. אני חושב שהוא לא כל כך מתאים לאג'נדה של הליכוד, כי יש לו את האג'נדה היותר קיצונית קצת".

באשר להסתייגות נתניהו מדבריו של ח"כ דודי אמסלם נגד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות אמר כי "גם כשאנשים דיברו באופן מאוד ענייני וביקורת מכובדת על בית המשפט, הם איימו ואמרו, 'מי שירים יד על ביתי, אגדע את ידו', אמר חשין על פרידמן, ועל יריב לוין, חיות אמרה ש'זו הסתה פרועה שהוא בכלל מעז לבקר'".

  • עוד באותו נושא:
  • שלמה קרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully