וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שליפת האקדח על המאבטחים: בן גביר נחקר במשטרה וטען - "חקירה פוליטית"

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 21:06

כחודשיים לאחר האירוע החריג בחניון גני התערוכה בתל אביב, בן גביר זומן לחקירה בחשד לעבירת איומים. לדעת חבר הכנסת, עיתוי החקירה אינו מקרי, ומתקשר ללשכתו בשייח ג'ראח. "בישראל יש שיטה קבועה", טען. "שומרים במגירה תיק נגד פוליטיקאי, ומנסים להפחיד אותו"

בווידאו: חבר הכנסת בן גביר שלף נשק במהלך ויכוח עם מאבטחים/ידיעות מהשטח

ח"כ איתמר בן גביר נחקר הערב (חמישי) ביחידת ההונאה המרכזית של המשטרה בחשד לעבירת איומים. זאת, לאחר ששלף אקדח על מאבטח בגני התערוכה בחודש דצמבר 2021.

ח"כ בן גביר טען כי העיתון לחקירה "לא מקרי", וכי מדובר בחקירה פוליטית. "כל הגורמים המדיניים אומרים שבן גביר הוא עצם בגרון בשמעון הצדיק... ובמדינת ישראל יש שיטה קבועה", גרס. "שומרים במגירה תיק נגד פוליטיקאי, ומנסים להפחיד אותו". לדברי בן גביר, המשטרה הייתה צריכה לעצור את שני המאבטחים באירוע במקומו. "האחד תומך חמאס, השני אסיר בטחוני משוחרר שזרק אבנים ובקבוקים על חיילי צה"ל... אך במקום זה מנסים ליצור איזו שהיא משוואה שבה חקרו אותם ועכשיו מזמינים אותי לחקירה". בנוסף, טען כי מדובר בחקירה פוליטית.

בן גביר ביקש למסור לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר החוץ יאיר לפיד, לשר הביטחון בני גנץ ולשר לביטחון הפנים עמר בר לב כי "אני לא מפחד מכם, לא אתן לכם להשתמש במשטרה ככלי לניגוח פוליטי, ואני אמשיך להיות גם בשמעון הצדיק ואם אצטרך להגן על עצמי שוב, אעשה זאת". בן גביר התייחס לעימות שפרץ בינו ובין השוטרים בשייח ג'ראח, בעקבותיו התעלף.

ח"כ בן גביר שולף נשק מול מאבטחים. באדיבות ידיעות מהשטח, אתר רשמי
"עיתוי לא מקרי". בן גביר שולף אקדח על מאבטח, דצמבר 2021/אתר רשמי, באדיבות ידיעות מהשטח

בן גביר התייחס לחקירה גם בהפגנת הימין בכיכר הבימה. "שאלתי את השוטרים מה הם רוצים ממני, שוחד? מעטפות הונאה? אמרו לי לא לא בן גביר, אנחנו חוקרים אותך חודשים אחרי על האירוע בחניון. אתם זוכרים שהתקשורת הישראלית עשתה פוצי מוצי למאבטחים? מחבלים!".

ב-22 בדצמבר מאבטחים בחניון גני התערוכה בתל אביב ביקשו מח"כ בן גביר להחנות את רכבו במקום אחר - ואז פרץ ביניהם עימות. "אתה תאיים עליי - אני אטפל בך", אמר חבר הכנסת, ששלף אקדח לעבר המאבטחים. בתום התקרית, המשטרה תשאלה את שני המאבטחים ואת ח"כ בן גביר.

בעוד המאבטח אמר לבן גביר כי הוא מצולם, בן גביר טען כי הוא זה שחש מאוים במהלך התקרית. "האירוע היה עלול להיגמר ברצח", מסר. "בשלב זה הרגשתי מאויים ושלפתי את הנשק, כיוונתי כלפי מטה, זה הרגיע אותם לזמן מה. ראיתי מולי שני ערבים שהיו אמורים לאבטח, עם שנאה בעיניים שקיללו ואיימו לפגוע בי ולרצוח אותי. אני מצפה שהמשטרה תחקור את השניים ותגיש כתב אישום. מקומם בכלא יהיה בטוח יותר עבור הציבור", מסר חבר הכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully