וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הרוג פלסטיני מאש צה"ל במהלך עימותים באזור רמאללה

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 17:18

המתיחות ביהודה ושומרון מסרבת לדעוך, ולפי משרד הבריאות הפלסטיני, נהאד ברגות'י, תושב כפר עין, נהרג במהלך עימותים עם כוחות צה"ל בכפר נבי צאלח. מצה"ל נמסר כי עשרות פלסטינים התקרבו לעבר עמדה צבאית, יידו אבנים על הלוחמים, שביצעו ירי חי. "מוכרת טענה על הרוג"

תיאור: ניסיון לינץ' ברמאללה - צעירים ישראליים הותקפו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

פלסטיני נהרג היום (שלישי) מאש צה"ל בעימותים בכפר נבי צאלח שבאזור רמאללה - כך טוען משרד הבריאות הפלסטיני. לפי הדיווחים, ההרוג הוא נהאד ברגותי, תושב כפר עין. בסטורי שהעלה הבוקר כתב "אלוהים עשה את הדרך שהולך בה ראויה לגן העדן שלך".

מדובר צה"ל נמסר כי לפני זמן קצר "עשרות פלסטינים התקרבו לעבר עמדה צבאית מאוישת סמוך לציר תנועה מרכזי ובסמוך לכפר נבי סאלח שבמרחב חטמ"ר 'אפרים'. החשודים יידו אבנים לעבר הלוחמים, שהגיבו באמצעים לפיזור הפגנות ובנוהל מעצר חשוד שכלל ירי חי. מוכרת טענה על פלסטיני הרוג כתוצאה מהירי. האירוע בבירור".

בימים האחרונים שוררת מתיחות ביהודה ושומרון, בין היתר לאחר שח"כ איתמר בן גביר הקים לשכה זמנית בשייח ג'ראח במחאה על מה שהגדיר "אוזלת יד של המשטרה והפקרה של ביטחון התושבים", נוכח הצתה של בית שמתגוררת בו משפחה יהודית, על פי החשד על רקע לאומני.

נהאד ברגות'י. מתוך טוויטר, אתר רשמי
ההרוג. נהאד ברגות'י/אתר רשמי, מתוך טוויטר

אתמול שישה בני אדם נעצרו בעימותים בשייח ג'ראח בין יהודים לצעירים פלסטינים. אבנים הושלכו לעבר בתי ערבים בשכונה. כוחות גדולים של משטרה הוזרמו לשכונה. שלושה בני אדם נפגעו מרימון הלם. כמו כן, כמה כלי רכב פלסטיניים ניזוקו וכתובות גרפיטי רוססו על קירות בכפר ג'נסאפוט שבשומרון. בכתובות הגרפיטי רוסס המשפט: "על שמעון הצדיק תהיה מלחמה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמאללה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully