וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: האדמו"ר ברוך לייפר, חמיה של מלכה לייפר, נעצר בחשד לעבירות מין

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 14:55

לייפר, רב קהילה בירושלים ובבית שמש שנקרא גם האדמו"ר מחוסט, ביצע לפי החשד מעשים מגונים בקרובת משפחתו ובאדם נוסף. המשטרה פתחה נגדו בחקירה, ולפני כחודש נעצר. ארגון מגן, המלווה את הנפגעים: "ידע כל פוגע כי הוא עלול לשלם על מעשיו גם אחרי שנים, הבושה עוברת צד"

מלכה לייפר, מנהלת בית הספר באוסטרליה שחשוד בעבירות מין בתלמידותיה וישראל לא מסגירה בחזרה לשם, 28 בדצמבר 2019. AP
מלכה לייפר/AP

ברוך לייפר, חמיה של מלכה לייפר, נעצר בחשד לעבירות מין בקרובת משפחתו ובאדם נוסף - כך הותר היום (שני) לפרסום. לייפר הוא רב קהילה בירושלים ובבית שמש, ונקרא גם האדמו"ר מחוסט.

לטענת סנגורו של לייפר, עו"ד מיכאל עירוני, "הרקע לתלונה זה מאבקי כוח מול האדמו"ר". לדבריו, "ברור לנו לחלוטין שמדובר בשקרים והמצאות שהומצאו על מנת לפגוע בו בכל דרך אפשרית, אין לי ספק שאחרי שיהיה שימוע בתיק, אם זה יקרה בכלל, התמונה תתבהר באופן מוחלט".

על פי החשד, לייפר ביצע מעשים מגונים בקטינים במקרים נפרדים שהתרחשו לפני כמה שנים. המשטרה פתחה בחקירה נגד ברוך לייפר לאחר שהתקבלו עליו תלונות. לפני כחודש, ב-18 בינואר, נעצר, ומאז הועבר למעצר בית וטרם הוגשה נגדו הצהרת תובע.

בארגון מגן, המלווה את הנפגעים, הביעו שמחה על מעצרו של ברוך לייפר. "אחרי כל כך הרבה שנים שהפוגע לכאורה לא בחל באף עבירת מין, עצרה המשטרה את החשוד. ידע כל פוגע כי הוא עלול לשלם על מעשיו גם אחרי שנים רבות", אמרו וביקשו לחזק את "המתלוננות והמתלוננים שאזרו אומץ והגישו תלונה", והתחייבו לעמוד לצידם לאורך כל ההליך. בנוסף, קראו לנפגעות ולנפגעים נוספים, אם יש, להתלונן במשטרה, "לזכור שהבושה צריכה להחליף צד", והתחייבו "לעמוד לצידם בכל אשר יצטרכו".

סנגורו של לייפר, עו"ד מיכאל עירוני מסר כי "הרקע לתלונה זה מאבקי כוח מול האדמו"ר. ברור לנו לחלוטין שמדובר בשקרים והמצאות שהומצאו על מנת לפגוע בו בכל דרך אפשרית, אין לי ספק שאחרי שיהיה שימוע בתיק, אם זה יקרה בכלל, התמונה תתבהר באופן מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully