וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבע שנים אחרי, השודד הסדרתי חזר לאותה תחנת דלק | תיעוד

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 6:39

שלמה קולשוב, בן 28, נכנס לחנות אותה שדד ב-2015, איים על המוכר, גנב אלפי שקלים ועשרות חפיסות סיגריות, וכשהגיע ליציאה מהחנות אמר למוכר, "עכשיו אתה יכול להזמין משטרה". באמצעות מצלמות האבטחה וטביעות אצבעות שהותיר, נעצר. בטלפון שלו נמצאו חיפושי גוגל על השוד

בווידאו: תיעוד של צעיר בן 28 מחדרה שודד בפעם השנייה את אותה חנות נוחות/מצלמות אבטחה

הגנב חזר לחנות שבע שנים אחרי - ושדד אותה בפעם השנייה. שלמה קולשוב, בן 28 מחדרה, הואשם בסוף השבוע שעבר בשוד חנות הנוחות "סוגוד" בתחנת התדלוק של סונול ברחוב צה"ל בעיר, מול קניון "מיקס". ב-2015 שדד את החנות בפעם הראשונה, אלא שהפעם תועד בשלמותו במצלמות אבטחה.

השוד אירע בערב שבת, 21 בינואר, סמוך לשעה 21:00. מעסיקו של קולשוב העיד כי מעט לפני השוד, האחרון התקשר אליו וביקש ממנו מפרעה על חשבון שכרו. לפי כתב האישום, קושלוב הגיע לחנות, חובש קפוצ'ון ועוטה מסיכת קורונה. הוא הפתיע את המוכר רונן, גם הוא תושב מרכז העיר, אחז בכתפו ודחף אותו בחוזקה, תוך שצעק עליו "זה שוד, תביא את הכסף מהקופה ואל תעשה שום דבר".

המוכר המבוהל נעתר לאיום, פתח את הקופה והרים את ידיו בזמן שקושלוב לקח מהקופה שטרות בסך כ-4,000 שקלים, והכניסם לכיסיו. במהלך המעשה, הזהיר אותו כי "יש פה עוד שני אנשים, אל תעשה כלום או שהם יבואו". לבקשת קושלוב, המוכר מסר לו שקית, אותה מילא בעשרות חפיסות סיגריות שגנב. כמה חפיסות נשרו מידיו; בשלב החקירה, יתברר שעל שלוש מהן נותרות טביעות האצבעות שלו. אחרי דקות ארוכות, הוא התקרב לפתח החנות ואמר למוכר, "עכשיו אתה יכול להזמין משטרה". קולשוב נמלט בריצה מהמקום, והמוכר הזעיק את השוטרים למקום.

תיעוד |  שוד בחדרה. מצלמות אבטחה, צילום מסך
"תביא את הכסף מהקופה ואל תעשה שום דבר". תיעוד השוד בחדרה, 21 בינואר/צילום מסך, מצלמות אבטחה

בתחנת חדרה פוענח השוד בידי צוות חקירה בראשותה של רס"ב אפרת שובל, שתוך זמן קצר עלה על זהותו של קולשוב, איתר אותו בדירת החברים בה הסתתר, 600 מטרים בלבד מהחנות, ועצר אותו חמישה ימים אחר כך. הוא נותר מאחורי סורג ובריח מאז. בחקירה נמצאו טביעות אצבעות שלו על שלוש חפיסות הסיגריות השונות שנשמטו מידיו. פרטי לבוש שלבש השודד נראים גם על קולשוב, שזוהה מתועד בפנים גלויות במצלמות אבטחה בדרכו לבצע את השוד, והתגלו בחדרו. בטלפון הנייד שלו שנתפס שם, עלו חיפושים בגוגל: "שוד תחנת דלק חדרה", ו"שוד תחנת דלק חדרה 21.01.2022".

לקולשוב עבר פלילי מכביד. אביו ובן זוגה של אמו ניהלו אורח חיים עברייני וריצו עונשי מאסר, הוא עזב את בית הוריו עוד בתקופת לימודיו בתיכון, עבר להתגורר לבדו וחבר בעצמו לחברה עבריינית, אז החל בעצמו להסתבך. את שירותו החל בצה"ל כלוחם ביחידה קרבית אך שקע בחובות לגורמים עברייניים, גנב נשק מיחידתו, נשפט ונשלח לכלא צבאי. בסיום המאסר שוחרר מהשירות והפך לדר רחוב.

עוד בוואלה!

נעצר טרמפיסט שתקף נהג שהסיע אותו ושדד ממנו אלפי שקלים במזומן

לכתבה המלאה
תחנת דלק שנשדדה בחדרה. שלומי גבאי
"עכשיו אתה יכול לקרוא למשטרה". תחנת הדלק שנשדדה/שלומי גבאי

בסדרה של מעשי שוד במאי 2015, הוא שדד עשרות אלפי שקלים מכמה עסקים בחדרה, בהם חנות הנוחות המדוברת ואף את חנות הנוחות בתחנת הדלק שמול תחנת המשטרה בעיר, את בנק הדואר ברחוב רוטשילד ואת תחנת מפעל הפיס ברחוב שמעוני. הוא גנב כסף גם במסעדה בה עבד בתל אביב. בעקבות כך, הורשע בין היתר בגין שוד בנסיבות מחמירות, ובית המשפט גזר עליו שלוש שנות מאסר וחצי. אם יורשע בשנית, הוא צפוי לעונש כבד אף יותר. בית המשפט הוציא כנגדו צו הבאה בפברואר אשתקד כשלא התייצב לדיוני בית משפט השלום בתל אביב בתיק אחר כנגדו. המשטרה לא הצליחה לאתר אותו ולפני כשלושה חודשים, בדצמבר 2021, הותלו ההליכים כנגדו בתיק והוא נותר חופשי.

במקביל לכתב האישום, מבקשת פרקליטות מחוז חיפה את מעצרו של שלמה קולשוב עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו. דיון לגופה של הבקשה יתקיים ביום חמישי הקרוב, ובינתיים, תוך שעו"ד רהב אופנהיימר מהסניגוריה הציבורית שייצג אותו גם בעבר לומד את תיק השוד האחרון, ובהסכמה בינו לבין התובע עו"ד דוד יזרעאלי, בדיון קצר בבית המשפט המחוזי בחיפה האריך השופט ניצן סילמן את מעצרו עד החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully