וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אקדח שלוף וכובעים על הראש: תיעוד שוד בקיוסק בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 11:14

שני רעולי פנים נכנסו לקיוסק בשכונה ג' בעיר, תוך כדי איומים באקדח כלפי המוכר במקום. השתלשלות האירועים החלה ככל הנראה בשעות הערב, אז נכנסו השניים אל בית העסק. בשלב מסוים הם התקרבו על לדלפק הכניסה ודרשו את הכסף תוך שאחד שלף אקדחו. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

בווידאו: תיעוד של שוד באמצעות אקדח בקיוסק בבאר שבע/צילום: עמאר אסדי

שוד התרחש אמש (רביעי) בקיוסק בבאר שבע. במסגרת האירוע, שתועד במצלמות האבטחה, נכנסו שני רעולי פנים לקיוסק בשכונה ג' בעיר, תוך כדי איומים באקדח כלפי המוכר במקום.

ראשית השתלשלות האירועים החלה ככל הנראה בשעות הערב, אז נכנסו השניים אל בית העסק. בתיעוד מהמקום, נראו השניים חולפים על פני המדפים, שכובע מעיליהם - לראשם. בשלב מסוים הם התקרבו על לדלפק הכניסה ודרשו את הכסף. מהר מאוד אחד מהם אף שלף את אקדחו ונפנף בו מול המוכר. השודדים לקחו את הכסף ונמלטו מהמקום. לא דווח על נפגעים.

המשטרה הגיעה למקום והחלה בסריקות אחר השודדים. כמו כן, נפתחה חקירת משטרה בנושא.

תיעוד שוד בקיוסק בבאר שבע. עמאר אסדי, צילום מסך
תיעוד השוד ממצלמות האבטחה/צילום מסך, עמאר אסדי

לפני כחודש חדר כספות ברחוב אחד העם בתל אביב נשדד על ידי שודדים שנכנסו למקום, כפתו את המאבטח ושדדו את הכספות. מדובר בחדר כספות פרטי של חברת "רותניום כספות", ובאתר האינטרנט שלה נכתב: "כל לקוחותינו נמנים עם מועדון הלקוחות היוקרתי ביותר בישראל RUTHENIUM-FIRST בו חברים אנשי עסקים מובילים מכל תחומי החברה, מנהלי חברות בתחומים שונים, מנכ"לי החברות המובילות במשק, בעלי מקצועות חופשיים ועוד".

במקרה נוסף, בן 23 מעפולה שדד סניף של בנק הדואר בעיר ולקח חבילות על סך עשרות אלפי שקלים. החשוד נמלט וכעבור זמן קצר המשטרה שמה את ידיה עליו. השודד, בן נחמני, נכנס לסניף בנק הדואר בעודו אוחז חפץ חד בידו ותיק בד. על פניו עטה מסיכת קורונה, חבש משקפי שמש ועל ידיו כפפות. נחמני ניגש לדלפק הקבלה ודרש מהפקידה כי תעביר לידיו כסף. הפקידה המבוהלת העבירה לידיו כמה חבילות שטרות בסך 21 אלף שקלים. נחמני לקח חלק מהחבילות ונמלט. דלתות הסניף שננעלו הקשו עליו את הבריחה והוא הצליח לצאת אחרי שניפץ אחת מהדלתות. במנוסתו נפלו משקפי השמש בתוך הסניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully