וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסמים את הרכב המחבלים פותחים באש: תיעוד החיסול בשכם

עודכן לאחרונה: 14.2.2022 / 11:29

בסרטון שרץ ברשתות חברתיות על ידי פלסטינים, נראים שני כלי רכב מסחריים מגיעים לרחוב, חוסמים את המכונית שבה היו המחבלים ויורים בהם למוות. באירוע חוסלו שלושה מחבלים שביצעו שורת פיגועי ירי נגד חיילים ביו"ש

בווידאו: תיעוד חיסול שלושת המחבלים בשכם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

בסרטון שפורסם היום (שני) ברשתות חברתיות על ידי פלסטינים, נראה תיעוד חיסול המחבלים בשבוע שעבר בשכם. בתיעוד ניתן לראות את רכב המחבלים האפור נחסם ברחוב על ידי שני כלי רכב מסחריים, בצבע צהוב וכסוף.

לאחר מכן, נראים מסתערבים רבים יוצאים מכלי הרכב ופותחים באש, ממנה נהרגו שלושת המחבלים, שביצעו בחודש האחרון שורת פיגועי ירי נגד חיילים ביהודה ושומרון, והיו חמושים.

תיעוד חיסול שלושת המחבלים בשכם
14.2.22. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים,
חוסמים את הרכב ופותחים באש, תיעוד חיסול המחבלים בשבוע שעבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק היוצרים

ביום שלישי האחרון, כוחות הביטחון התנקשו בשכם בשלושה מחבלים פלסטינים, להם יוחסה האחריות לשורה של פיגועי ירי בשבועות האחרונים ברחבי יהודה ושומרון. לפי מקורות פלסטיניים, שלושת המחבלים - אשרף מבסלט, אדהם מברוכ ומחמד דח'יל - שייכים לגדודי חללי אל-אקצא ומזוהים עם פתח. הם נורו למוות בלב העיר שכם מירי של כוח ימ"מ, שארב לשלושה.

על פי גורמי ביטחון, שב"כ הצליח לחשוף את מיקומם של השלושה, והם נורו לאחר שנודע שהם חמושים. "מדובר היה בסיכון גדול מאוד עבור הלוחמים בשטח, פוטנציאל גדול להסתבכות", אמרו הגורמים. "מאחר ומדובר בחולייה חמושה שמהווה פצצה מתקתקת, שביצעה לא מעט פיגועי ירי, לא היה ניתן לקחת סיכון שהיא תימלט ותרד שוב למחתרת ואז תבצע שוב פיגועי ירי. הפעולה של הימ"מ הייתה מדויקת ומהירה".

שר הביטחון, בני גנץ, בירך על המבצע. "בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם", מסר.

  • עוד באותו נושא:
  • שכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully