וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שעבר ניסיון לינץ' בשכם: "נכנסתי לתקן את הרכב, הם רצו נקמה"

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 8:29

נעמן הותקף בידי עשרות צעירים לאחר שנכנס לעיר עם מוניתו, ביום שבו כוחות הביטחון ביצעו חיסול של מחבלים לא הרחק משם. "שברו לי את כל האוטו, גנבו לי את הטלפונים ולקחו את הכל", סיפר בריאיון ל-103FM. לדבריו, לא שמע על פעולת הימ"מ: "חבל שלא ידעתי, לא חוזר לשם"

בווידאו: תקיפת נהג המונית שנכנס בשוגג לשכם/מערכת וואלה!

נהג המונית שעבר ניסיון לינץ' בשכם סיפר הבוקר (רביעי) על הרגעים הקשים כשעשרות צעירים הקיפו את רכבו ותקפו אותו באלימות. בריאיון ל-103FM אמר נעמן כי "הם קיללו אותי, שברו לי את כל האוטו, גנבו לי את הטלפונים ולקחו את הכל". בתיעוד מהתקיפה נראה כי הושלכו על רכבו אבנים גדולות שנפצו את שמשות הרכב ואחד התוקפים מנסה לדקור אותו בסכין. בהמשך, הוא הצליח להמלט.

נעמן שחזר את רגעי התקיפה: "נכנסתי לתקן את האוטו ופתאום באו כ-20 ילדים גדולים, זרקו אבנים וצמיגים. קיללו, שברו את כל האוטו". הוא הוסיף: "אין לי שמשה אחת. גם את הטלפונים גנבו. הסתובבתי כדי לחזור חזרה והם תפסו אותי, זרקו אבנים, כל אבן חמישה קילו. הם באו לעשות בי לינץ'".

הוא הגיע אתמול לשכם זמן קצר אחרי שכוחות הביטחון חיסלו שלושה מחבלי פתח חמושים בעיר ואמר כי לא שמע על המקרה. "לא ידעתי שהימ"מ חיסל שלושה מחבלים וזה חבל, בחיים אני לא נכנס לשם יותר".
לדבריו, המיקום המדויק היה "לפני שכם".

זירת חיסול  שלושת מחבלים החמושים שחוסלו בלב שכם 8 בפברואר 2022. רויטרס
זירת חיסול המחבלים, אתמול/רויטרס

חוליית המחבלים שסוכלה אתמול אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צה"ל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים. הפעולה עצמה נערכה בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל. שמות המחבלים שחוסלו הם אשרף אלמבסלט, אדהם מברוכ ומוחמד אל-דח'יל, מגדודי חללי אל-אקצה של הפתח. ברכבם נמצאו שני נשקים.

עם זאת, גורם ביטחוני עדכן כי הפעילות עדיין לא הסתיימה, ובמערכת הביטחון מעריכים כי לפחות מחבל אחד מתשתית הטרור שביצעה את פיגועי הירי - נותר בחיים. הגורם הוסיף כי כוחות הימ"מ פעלו ביומיים האחרונים בשטח ללכוד את המחבלים, ולאחר שהגיע מודיעין מדויק של השב"כ בשטח, פעלו גם כוחות מסוערבים של הימ"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully