וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן מגיב לחיסול: "סבלנותנו פקעה, לא נאפשר שמה שקרה בשכם יחזור על עצמו"

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 21:42

יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס לחיסול שלושת המחבלים בתחילת השבוע, להם יוחסה האחריות לשורה של פיגועי ירי בשבועות האחרונים ברחבי יהודה ושומרון, ואמר: "הפשע לא יחזור על עצמו". לפי מקורות פלסטיניים, שלושת המחבלים שייכים לגדודי חללי אל-אקצא ומזוהים עם פת"ח

בווידאו: תיעוד המכונית שבה חוסלו בשכם 3 המחבלים שביצעו את פיגועי הירי בגזרה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

יו"ר הרשות הפלסטינית התייחס הערב (חמישי) לחיסול חוליית המחבלים בשכם, להם יוחסה האחריות לשורה של פיגועי ירי בשבועות האחרונים ברחבי יהודה ושומרון. הוא אמר כי "סבלנותנו פקעה, לא נאפשר שפשע החיסול בשכם יחזור על עצמו".

בד בבד, גדודי חללי אל-אקצא בשכם הכריזו על העלאת כוננות בקרב הלוחמים שלהם בתגובה לחיסול, וקראו לרשות הפלסטינית לבטל את הסכם אוסלו, משום שלטענתם הוא הסיבה למתרחש.

לפי מקורות פלסטיניים, שלושת המחבלים - אשרף מבסלט, אדהם מברוכ ומחמד דח'יל - שייכים לגדודי חללי אל-אקצא ומזוהים עם פת"ח. הם נורו למוות בלב העיר שכם מירי של כוח ימ"מ, שארב לשלושה, חסם את רכבם וירה לעברו עשרות קליעים. כלי נשק נתפסו ברכב.

אבראהים אל-נאבלסי,אדהם מברוכ
מחמד אל-דח'יל ,3 מחבלים חוסלו בשכם. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים, צילום מסך
המחבלים שחוסלו בשכם/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

על פי גורמי ביטחון, שב"כ הצליח לחשוף את מיקומם של השלושה, והם נורו לאחר שנודע שהם חמושים. "מדובר היה בסיכון גדול מאוד עבור הלוחמים בשטח, פוטנציאל גדול להסתבכות", אמרו הגורמים. "מאחר ומדובר בחולייה חמושה שמהווה פצצה מתקתקת, שביצעה לא מעט פיגועי ירי, לא היה ניתן לקחת סיכון שהיא תימלט ותרד שוב למחתרת ואז תבצע שוב פיגועי ירי. הפעולה של הימ"מ הייתה מדויקת ומהירה".

לאחר ההתנקשות, נהג מונית ישראלי שנקלע לשכם בטעות - הותקף באבנים על ידי תושבי העיר. הנהג נפצע באורח קל, הצליח להגיע למחסום צבאי והועבר לתשאול המשטרה. בתום חקירתו, שוחרר בתנאים מגבילים.

בהמשך היום, אלפי בני אדם השתתפו בהלוויית שלושת המחבלים. חלק מהמשתתפים קראו לנקמה בישראל, וירו צרורות באוויר. "דם השהידים לא נשפך לשווא והתגובה תבוא, דם תחת דם", אמר מוקדם יותר מזכיר פת"ח. "לא נעמוד שלובי ידיים, השטח הוא שיקבע מה תהיה התגובה על פשע החיסול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully