וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר כבן 25 נהרג בתאונת דרכים סמוך לבאקה אל-גרבייה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 8:13

צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו של הצעיר במהלך פינויו לבית החולים הלל יפה בחדרה. בשבת נהרגו שני בני אדם בתאונת שרשרת סמוך ליריחו, ובחמישי נהרגו רוכב אופנוע והולך רגל בתאונות בעכו וראשון לציון

צעיר כבן 25 נהרג הלילה (ראשון) לאחר שנפגע מרכב סמוך לבאקה אל-גרבייה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי, אך במהלך פינויו לבית החולים הלל יפה בחדרה נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה עיכבה לחקירה נהג תושב טירת כרמל בחשד למעורבות בתאונה.

"ראינו בשולי הכביש צעיר בשנות העשרים שוכב מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם חבלות בחזה ובראש, לאחר שנפגע מרכב כשחצה את הכביש", סיפר פראמדיק מד"א אדם עריידא. "הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות, אך בדרך לבית החולים נאלצנו לקבוע את מותו".

בן 40 נהרג מפגיעת אופנוע בתאונת דרכים בראשון לציון. 10 בפברואר 2022. מד"א
צעיר כבן 25 נהרג סמוך לבאקה אל-גרבייה/מד"א

מדובר בסוף שבוע קטלני בכבישים ברחבי הארץ כשבשישי בערב נהרגו שני בני אדם, וחמישה נוספים נפצעו באורח בינוני בתאונת שרשרת של רכבים פלסטינים ליד גשר אלנבי, סמוך ליריחו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם של השניים, בהם ישראלי בן 42, והעניק טיפול רפואי לפצועים. בהמשך פונו חמשת הפצועים לשטחי הרשות הפלסטינית על ידי הסהר האדום.

כמו כן, בחמישי בערב נהרג צעיר בן 18, רוכב אופנוע, לאחר שהחליק בטיילת החוף הצפוני בעכו ופגע בעמוד חשמל. באותו הערב נהרג גם גם הולך רגל בן 40 מפגיעת אופנוע ברחוב ההסתדרות בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully