וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע בן 18 נהרג כשהחליק בטיילת בעכו, בן 40 נדרס למוות במעבר חצייה בראשל"צ

אלון נעים, יואב איתיאל, שלומי הלר

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 23:44

יום קטלני בכבישי ישראל: צעיר בן 18, רוכב אופנוע, נהרג לאחר שהחליק בטיילת החוף הצפוני בעכו. בן 40 נפגע מאופנוע במעבר חצייה ברחוב ההסתדרות בראשון לציון ומת מפצעיו, ואישה בת 50 נפצעה קשה מפגיעת רכב בירושלים

צעיר בן 18, רוכב אופנוע, נהרג הערב (חמישי) לאחר שהחליק בטיילת החוף הצפוני בעכו ופגע בעמוד חשמל. צוות מד"א שהגיעו למקום מצא אותו סימני חייים וקבע את מותו. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

פאראמדיק מד"א אברהם קיסוס וחובש מד"א מג'ד שיבל סיפרו כי "ראינו אופנוע על הכביש ובסמוך שכב צעיר כבן 18 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו."

בן 40 נהרג מפגיעת אופנוע בתאונת דרכים בראשון לציון. 10 בפברואר 2022. מד"א
זירת התאונה בראשון לציון/מד"א

מוקדם יתר הערב נהרג הולך רגל בן 40 מפגיעת אופנוע ברחוב ההסתדרות בראשון לציון. פראמדיקים של מד"א, אלדר מלכה ואופיר שיש, שהגיעו לזירת התאונה סיפרו כי :"הולך רגל שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה, מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים, במהלך הפינוי מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה. רוכב האופנוע שהיה בהכרה ושכב בסמוך לאופנוע פונה לבית החולים כשמצבו יציב."

בוחני התנועה של המשטרה הודיעו כי פתחו בחקירת המקרה. כמו כן נמסר כי על פי החשד, הולך הרגל נפגע מהאופנוע במהלך חציית הכביש במעבר חציה.

כמו כן, תאונת דרכים נוספת אירעה היום בירושלים, כשהולכת רגל בת 50 נפצעה מוקדם יותר היום באורח קשה מפגיעת רכב ברחוב גולומב שבעיר. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לאישה טיפול רפואי ופינה אותה לבית החולים הדסה עין כרם שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully