וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיכות, הצלפות, חניקות ומכות באיברי מין: הזוועות במעון החוסים בראש העין נחשפות

אלון נעים

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 10:22

כתב האישום שהוגש נגד המטפל לאית סלאמה בן ה-24 מקלנסווה, שעבד ב"בני ציון", מגולל מסכת מזעזעת של התעללות מתמשכת בדיירים רבים בני 50-20, בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים. לפי כתב האישום, סלאמה התעלל פיזית ונפשית בחוסים, באופן יומיומי ולאורך כל שעות היממה

לאית סלאמה, בן 24 מקלנסווה שעבד כמטפל במעון לחוסים "בני ציון" בראש העין, הואשם היום (רביעי) בהתעללות בחסר ישע ובמעשה מגונה. לפי כתב האישום, סלאמה התעלל בכ-17 חוסים בעלי מוגבלויות וצרכים מיוחדים, במאות הזדמנויות מ-2017 ועד השנה.

מכתב האישום עולה כי סלאמה הכה את החוסים נמרצות, הטיח אותם בחוזקה, סטר להם בפנים, גרר אותם בכוח בבגדיהם, דחף אותם והכה בהם, צבט אותם, נשך אותם, אחז באיבר מינם, בעט בהם, דרך על ראשם וחנק אותם. בנוסף, באחד המקרים הצית אש סמוך לפניו ולאיבר מינו, ואף השתין על מיטה של חוסה.

מעון חוסים בני ציון בראש העין. ללא, פלאש 90
מכות, צביטות וחניקות. מעון בני ציון/פלאש 90, ללא

חקירת המשטרה נפתחה לפני כשלושה שבועות, עם קבלת תלונה מגורמי משרד הרווחה, לפיה אחד החוסים במעון דיווח למשפחתו שהותקף על ידי עובד המקום. לפי המעון, הוא פנה למשטרה ביוזמתו לאחר שנודע לו על המקרים. בעקבות זאת, שוטרי תחנת ראש העין בחנו את התיעוד של מצלמות האבטחה במועדים הרלוונטיים לתלונה, בהתאם למשמרות של עובד המקום עליו התלונן החוסה.

בתוך כך, המשטרה פתחה בחקירה של מקרה נוסף החשוד כהתעללות במוסד, לאחר שאחד החוסים במקום פונה לטיפול רפואי "בשל פרכוסים", ושם זוהו סימני אלימות על גופו. בת משפחתו של החוסה פנתה למשטרה בנושא. צוות חקירה מיוחד של תחנת ראש העין החל בגביית עדויות ואיסוף ממצאים במסגרת החקירה.

לאחר בחינת חומרי תיעוד נוספים מהמקום, נחשפו חוקרי המשטרה לעוד אירועים בהם קיים חשד לאלימות כלפי החוסים, אותם ביצעו שלושה עובדים אחרים במעון.

  • עוד באותו נושא:
  • התעללות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully