וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאתי גבר עירום בתא המטען של הרכב שלי - הוא היה שם 3 ימים"

8.2.2022 / 23:13

בת'ני קוקר תיעדה את הרגע בו גילתה שגבר עירום נמצא בתא המטען של הרכב שלה, אחרי שבילה שם שלושה ימים ולכלך את הרכב בבוץ. הגבר בתגובה: "אני הבן של האפיפיור"

מצאה גבר ערום בתא המטען של הרכב שלה/@bethanycoker

משתמשת הטיקטוק בת'ני קוקר שיתפה סרטון בטיקטוק בו תיעדה את הרכב המלוכלך מבוץ שלה, בלי לדעת מה גרם לזה. מאוחר יותר שיתפה סרטון נוסף בו חשפה את האשם: אדם עירום ששוהה בתא המטען של הרכב שלה כבר שלושה ימים.

בסרטון הראשון שלה, ששיתפה ב-31 בינואר, בת'ני מציגה את המושב הקדמי הבוצי של הרכב שלה והראתה כיצד היא מנקה אותו. היא אמרה אז: "ההסבר הגיוני היחיד הוא שגבר מלא בבוץ ישן ברכב שלי אתמול בלילה". היא לא ידעה כמה היא צדקה. יומיים לאחר מכן קוקר פרסמה סרטון עדכון לעוקביה, בו תיעדה את הרגע בו מצאה הומלס בתא המטען של הרכב שלה. "הבחור הזה נמצא בתא המטען שלי מאז יום שבת, כשהוא עירום לגמרי", היא כתבה, "היום יום שלישי. כנראה שגיליתי מאיפה הגיע הבוץ". היא שיתפה גם שבזמן שנראתה מנקה את הבוץ בסרטון הראשון - הגבר כנראה ישן בתא המטען.

ככה זה התחיל:

@bethanycoker ~my car was home all night while we were out wheeling til 2am and I started it up this morning not paying attention, only to come back to get in it, and notice the MUD #wtf #mybuttiswet #foryou #fuckoff #fyp ♬ original sound - bethanycoker

ואז נמצא האשם:

@bethanycoker This guy has been in my trunk since SATURDAY fully naked. It's currently Tuesday. Guess I found out where the mud came from… #whatthefuck #foryou #fyp #nakedman #subaru #icannot #wtf ♬ original sound - bethanycoker

בסרטון השני היא נראית שואלת את הגבר מדוע הוא נמצא בתא המטען שלה והוא משיב לה "זה טקס מעבר". לאחר מכן היא שואלת כיצד הוא הגיע לשם והוא משיב לה: "אני הבן של האפיפיור".

כפי שניתן לראות בסרטון, המשטרה הגיעה למקום ונעמדה סביב הרכב, כשרגליו של הגבר תלויות מחוץ לתא המטען. הגבר נשמע שואל את השוטרים האם הוא יכול ללבוש את המכנסיים שלו והם משיבים לו ש"יעריכו את זה מאוד".

הנה הסיפור המלא:

אחד השוטרים אמר לקוקר בסוף הסרטון: "אני אגיד לך את האמת. בכל הקריירה שלי, מעולם לא נתקלתי בדבר כזה". בסאן הבריטי דיווחו כי קוקר פרסמה מאוחר יותר בתגובות שהגבר הזר הועבר לטיפול במחלקה פסיכיאטרית. היא הוסיפה: "הוא היה נעדר מתברר... מצאתי אותו! חחחחח. לא הייתי יכולה להמציא את כל זה גם אם הייתי מנסה".

  • עוד באותו נושא:
  • רכב
  • עירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully