וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נהגה ברכב השטח שלה היישר לתוך הבית החדש של האקס שלה

15.8.2021 / 23:21

לא הרבה ידוע על הסיפור מאחורי הסרטון המטריד הזה, אבל דבר אחד בטוח - נראית בו אישה שמתנגשת שוב ושוב עם רכב השטח שלה בדלת מוסך של בית פרטי, בכיתוב של הסרטון נטען כי מדובר באקסית של בעל הבית

אישה מתנגשת עם רכב שטח בדלת בית/REDDIT

סרטון שהפך לויראלי ב-Reddit מציג צילומי מצלמת אבטחה ביתית בהם נראית אישה שנוהגת במכוניתה - היישר לביתו החדש של האקס שלה.

בכיתוב של הסרטון נטען: "חבר שלי בדיוק קנה את הבית הראשון שלו, זכה למשמורת על בתו, ומצבו ממש טוב. אז האקסית המטורפת שלו החליטה שהיא חייבת לעשות משהו בנידון".

ב"דיילי דוט" שדיווחו על הסרטון אמרו כי לא הצליחו לאמת את נסיבות התקרית ולכן ההאשמות הללו הן ספקולטיביות בלבד, אך ציינו שהסרטון עשוי לגרום לאישה להסתבך עם החוק.

ככה זה נראה

כל מה שניתן לדעת בבירור הוא שבסרטון ממצלמת האבטחה נראית אישה ברכב שטח שמתנגשת שוב ושוב עם מכוניתה במה שנראה כדלת המוסך. מכיוון שהיא נוסעת במהירות נמוכה יחסית כריות האוויר שלה לא נפתחו, מה שמרמז על כך שמדובר בפעולה מכוונת ומתכוננת.

בסוף הסרטון נראה שהיא מסמנת למישהו לצאת החוצה, אולם כאן הצילום מסתיים. רבים הגיבו לסרטון וטענו שבמעשייה היא רק הבטיחה שהגבר ימשיך לשמור על משמורת מלאה על ילדו, על אף שלא ברור האם כלל יש להם ילד משותף.

בכל מקרה, סיכם אחד מהמגיבים "ברור שהיא לא חשבה ולא דאגה מהאפשרות שהילד יכול להיות במוסך שהיא מתנגשת בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully