וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מביך: קיימה יחסי מין במרפסת - וצנחה על גג של מכונית

5.10.2021 / 23:30

הרגע הביזארי שתועד על ידי מצלמות האבטחה, תפס את האישה כשהיא קורסת על גג של רכב ומפרקת אותו. למרבה המזל, למעט כאבי גב, היא יצאה מהתקרית הזו בשלום

נתקלנו כבר בהרבה רגעים מביכים שתועדו במקרה, אבל זה אחד המביכים שבהם - בחורה חסרת מזל שחלקה רגע אינטימי עם בן זוגה החליקה מקצה המרפסת ונפלה על גג של מכונית חונה. התקרית הזו התרחשה ב-5.9 בטאיפיי בירת טאיוואן ותועדה על ידי מצלמות האבטחה, שתפסו את רגע הנפילה המדהים שלה - שבנס לא נגמר במותה.

האישה שהייתה עירומה למחצה, נחתה עם הישבן על גג הרכב, שקרס תחת משקלה. בסרטון ניתן לראות אותה יושבת ללא תזוזה במשך כמה רגעים ולאחר שהתאוששה ויצאה מההלם אחזה בגבה הכואב. אחרי כמה שניות בן זוגה הגיע למקום כשהוא גם ללא חולצה. הוא הוריד אותה מהרכב ונתן לה חיבוק ונשיקה.

צפו בתקרית

לא דווח מאיזה גובה בדיוק היא נפלה ועובר אורח שהיה עד למקרה אמר לתקשורת המקומית: "לא ראיתי אותה נופלת, אבל שמעתי רעש חזק של התרסקות והיא כבר הייתה על גג המכונית כשראיתי אותה. לאחר מכן גבר הגיע ועזר לה".

הבחורה פונתה לאחר מכן לבית החולים, שם אובחן שהיא סובלת מפציעה קלה בלבד בגבה וכעת היא במצב יציב למרבה המזל. בני הזוג אולצו גם לשלם פיצויים על הנזק שנגרם למכונית, שהייתה שייכת לשכן ממול. אבל היי, העיקר הבריאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully