וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה משטרתי: המפכ"ל הגיע לביקור ראשון באיחוד האמירויות

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 18:23

רב ניצב קובי שבתאי ישהה במדינה כמה ימים במטרה לכונן מערכת יחסים מקצועית בין המשטרות בישראל ואיחוד האמירויות ולפתוח ערוץ רשמי לשיח על אתגרי הפשיעה בשתי המדינות. קצין משטרה יוצב בשגרירות וירכז את פעילות הארגון באמירויות, באפריקה ובמזרח התיכון

המפכ"ל מבקר באיחוד האמירויות: "נשפר את שיתופי הפעולה"/צילום: דוברות משטרת ישראל

המפכ"ל קובי שבתאי מבקר היום (ראשון) באבו דאבי. זהו הביקור הראשון של מפכ"ל משטרה באיחוד האמירויות. בביקורו יפגש המפכ"ל שבתאי עם בכירים במשרד הפנים של איחוד האמירויות, מפכ"ל אבו דאבי, מפכ"ל דובאי ובכירים נוספים.

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ביקר באבו דאבי. דוברות משטרת ישראל
שבתאי ומפכ"ל המשטרה באיחוד האמירויות, היום/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי הביקור יימשך מספר ימים ומטרותיו הן כינון מערכת יחסים מקצועית בין המשטרות, פתיחת ערוץ רשמי של שיח על אתגרי הפשיעה בשתי המדינות ומיסוד שיתוף הפעולה של הדרגים המקצועיים במשטרה.

במסגרת חיזוק מערכת היחסים בין המדינות החליט המפכ"ל שבתאי למנות נציג למשטרת ישראל באיחוד האמירויות והוא עתיד לשבת בשגרירות ישראל באבו דאבי. במסגרת תפקידו ירכז את פעילות המשטרה באמירויות, באפריקה ובמזרח התיכון.

עוד בוואלה!

בזמן ביקור הרצוג: האמירויות יירטה טיל ששיגרו החות'ים מתימן

לכתבה המלאה
ביקור נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו באבו דאבי 30 בינואר 2022. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
הרצוג ורעייתו באבו דאבי, בחודש שעבר/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

נשיא המדינה יצחק הרצוג הגיע לפני כשבועיים אף הוא לביקור רשמי ראשון באמירויות. הוא נועד עם יורש העצר של אבו דאבי והשליט בפועל של איחוד האמירויות, מוחמד בן זאיד. במהלך ביקורו יירטו מערכות ההגנה האווירית של האיחוד טיל בליסטי בשמי אבו דאבי שנורה על ידי החות'ים בתימן.

בהודעה מבית הנשיא נמסר כי בן זאיד הדגיש שישראל ואיחוד האמירויות שותפות בהשקפתן לגבי האיומים על יציבות האזור מצד מיליציות וארגוני טרור, וכן בכל הנוגע לצורך לנקוט עמדה נוקשה נגדם.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע גם כן לביקור באבו דאבי בדצמבר. "אני מעריך את האירוח החם שלכם, זו קבלת פנים נפלאה", אמר בנט עם נחיתתו. "אני מאוד נרגש להיות כאן, בביקור רשמי ראשון של מנהיג ישראלי כאן. אנחנו מצפים לחזק את מערכת היחסים בין המדינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully