וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפגע וברח בגליל המערבי: קצינה בת 20 נהרגה בתאונה סמוך לשלומי

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 12:43

צעירה בת 20, קצינה בדרגת סגן משנה הובאה לבית החולים בנהריה כשהיא פצועה אנושות, והצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. שני צעירים נוספים שהיו ברכב נפצעו בדרגות בינוני עד קשה. נהג הרכב המעורב בתאונה נמלט ונעצר בהמשך. המשטרה פתחה בחקירה

עמית איטח ההרוגה בחשד לפגע וברח בגליל העליון. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
"אין מילים שינחמו באסון כבד כזה". עמית איטח/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

עמית איטח, צעירה בת 20 וקצינה בצה"ל בדרגת סגן משנה, נהרגה הלילה (ראשון) בתאונת דרכים בין שני כלי רכב בכביש 889 סמוך למושב יערה, ליד שלומי. בתאונה נפצעו בנוסף גם צעיר בשנות ה-20 לחייו, שנפגע באורח קשה בפלג גוף עליון, וצעיר נוסף שנפגע באורח בינוני. נהג הרכב הפוגע, תושב מזרעה בשנות ה-20 לחייו, עזב על פי החשד את זירת התאונה ובהמשך נעצר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית.

"כשהגענו למקום ראינו שני כלי רכב מעוכים, אחד היה הפוך על הגג כתוצאה מהתאונה", סיפר אדריאן אוקמפו, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירת התאונה. "באחד הרכבים נסעו שלושה צעירים שנים שהיו ברכב ואחד מהם שכב מחוץ לרכב. חילצנו אותם מהרכב כשהצעירה, כבת 30, הייתה מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה; צעיר כבן 25 היה בהכרה, עם חבלות בראש ובגפיים; והשלישי היה בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגפיים".

ההלוויה של איטח תתקיים היום בשעה 15:30 בחלקה הצבאית שבבית העלמין בחדרה. היא הועלתה לאחר מותה לדרגת סגן.

תאונת דרכים בין 2 כלי רכב,  בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון. מד"א
תאונת דרכים בין 2 כלי רכב, בכביש 889 סמוך למושב יערה לכיוון איילון/מד"א

"עמית הייתה קצינה מצטיינת, עילוי שעתידה הצבאי עוד לפניה ועכשיו היא לא תזכה אפילו להקים בית בישראל", מסרה אחת מקרובות משפחתה הבוקר, "עצוב עצוב נורא".

משה דוידוביץ, ראש המועצה האזורית מטה אשר, שאיטח התגוררה בתחומיה, הביע צער על התאונה. "קיבלנו בצער רב את הבשורות הקשות, אין מילים שינחמו באסון כבד זה. אנחנו מחבקים את משפחת ההרוגה, הפצועים ומסייעים כמיטב יכולתנו בכל הנדרש", מסר.

מתוך נתוני עמותת אור ירוק עולה כי בעשור האחרון נהרגו 11 בני אדם בכביש 899 - שלושה מהם רק בשנה החולפת - וכן 32 נפגעו באורח קשה. בסך הכל, מתחילת שנת 2022 נהרגו 25 בני אדם בתאונות דרכים, שניים יותר מאשר בתאריך המקביל בשנה שעברה. "ליבי עם המשפחה השכולה ואני מבקש להשתתף בצערה העמוק. כביש 899, כביש הצפון, הוא כביש מפותל עם חלקים רבים שאינם סלחניים לטעויות הגורם האנושי", מסר מנכ"ל אור ירוק ארז קיטה. הוא התריע כי בקטעי כביש רבים חסר מעקה הפרדה "שיכול היה למנוע תאונות חזיתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully