וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך גדלת! כך נראית היום הילדה שכונתה "הברבי השרירנית"

1.3.2022 / 0:08

חלפו להן 6 שנים מאז התעדכנו במצבה של אלופת העולם בהרמת משקולות, ג'וליה וינס, ואיך היא גדלה! האישה המכונה "הברבי השרירנית" למדה הרבה ויש לה כמה טיפים לחלוק עם נשים שרוצות לאמץ את המבנה הגופני המרשים שלה

ג'וליה וינס מרימה משקולות/youtube.com/juliavins

ג'וליה וינס עלתה לכותרות כשהייתה רק בת 17 בזכות המראה המאוד יוצא דופן שלה. מהצוואר ומעלה היא נראית כמו בובת חרסינה עם עיניים גדולות ויפות - ומהכתפיים ומטה כמו מתאגרפת שרירנית במיוחד. ג'וליה, תושבת אנגלס, רוסיה, היא בת 24 היום וכבר לא נפגעת מהביקורת: "קיבלתי הרבה תגובות קשות על המראה שלי כשרק התחלתי להתאמן בתור נערה וזה באמת כאב לי. היום זה כבר לא מעניין אותי מה אחרים חושבים".

נזכיר לכם שג'וליה עשתה את המהפך שלה כבר בגיל 15, כשלצד לימודים בבית הספר היא החלה להשקיע באימונים בחדר הכושר. בעוד שנשים רבות יודו שהן חוששות מהמראה "הגברי השרירי" שאימונים אינטנסיביים עם משקולות עשויים ליצור - ג'וליה לא נתנה לדעת החברה להשפיע עליה. באוגוסט 2014 היא כבר השתתפה באליפות העולם להרמת משקולות במוסקבה - וזכתה. מאז היא זכתה פעם נוספת בתואר וגם שברה שלושה שיאי עולם בהרמת כוח - 275 ק"ג בסקוואט, 175 ק"ג בלחיצת חזה ו-205 ק"ג בדדליפט (הרמת משקולות מהריצפה לירכיים).

ככה היא נראתה בגיל 18

וככה היום

עם השנים חלו יותר ויותר שינויים בגופה - אך ג'וליה טוענת שמעולם לא צרכה סטרואידים ואפילו מזמינה אנשים לשלם עבורה על בדיקת דם שתוכיח את זה. וינס מתאמנת בין ארבע לחמש פעמים בשבוע, גם כשהיא בנסיעות, ומקפידה על תזונה נכונה הכוללת חמש עד שש ארוחות קטנות ביום שמכילות עוף, ביצים, גבינה, אורז, כוסמת, שיבולת שועל וירקות. היא גם לוקחת תוספי תזונה: "אני גרה בעיירה קטנה ברוסיה, כך שאין לי מבחר עצום של אוכל. אני מסתפקת במה שיש".

השילוב יוצא הדופן בין מבנה הגוף השרירי לפני בובת הפורצלן שלה משך מעל למיליון עוקבים לעמוד האינסטגרם שלה, אך היא מודה שאין לה גבולות כשזה מגיע לפיתוח גוף. היא אמרה לסאן הבריטי: "אנשים מכירים אותי בתור הברבי השרירנית - ואני אוהבת את ההשוואה הזאת. זה נחמד. יש לי עיניים גדולות ויפות ואני מתאפרת. יחד עם זאת, אני חזקה. אני יכול לבצע דדליפט עם משקל של 180 ק"ג באימונים. אני רוצה להיות כמה שיותר גדולה".

"הגוף שלי לא היה בהרמוניה עם הנשמה שלי"

ג'וליה וינס סיפרה שעד שנרשמה לחדר הכושר אנשים השוו אותה לבובה: "בגלל תווי הפנים שלי, אנשים תמיד אמרו שאני נראית כמו בובה. הייתי ילדה טובה ותלמידה טובה כל כך הרבה שנים. למדתי מוזיקה, קראתי הרבה, השתתפתי בתחרויות שונות בבית הספר והייתי מאוד מוכשרת באמנות. עם זאת, אף פעם לא הרגשתי שיש לי מטרה מסוימת בחיים. הגוף שלי לא היה בהרמוניה עם הנשמה שלי - זה לא היה נכון עבורי".

בניסיון למצוא מטרה לחייה, הנערה נרשמה לחדר הכושר ב-2012, כשהייתה בת 15. היא סיפרה: "לא היה לי עניין בספורט אבל הרגשתי שאני הולכת לאיבוד. חשבתי שכושר יסייע לי לחזק את הביטחון העצמי. התחלתי להעתיק תרגילים מגברים שהתאמנו לידי. לאט לאט התחלתי להרים משקולות ואהבתי את זה. פתאום גיליתי שהמטרה שלי היא לבנות שריר". שנה לאחר מכן פגשה וינס מאמן כושר שראה בה פוטנציאל כמרימת משקולות והיא החלה להתאמן במשרה מלאה - שלוש עד חמש שעות, ארבע פעמים בשבוע. היא הוסיפה: "כושר זה לא דבר פופולרי היכן שאני גרה, אז הייתי צריכה לנסוע שעה באוטובוס כדי להגיע לחדר הכושר - והייתי שם האישה היחידה".

ג'וליה הוסיפה: "המראה מאוד חשוב לי. אני תמיד מתאפרת, גם כשאני עושה סקווטים. אני חושבת שחשוב להיראות אטרקטיבית בכל מצב. אני גם מאוד אוהבת אופנה, אבל קשה למצוא בגדים יפים כי המידה שלי לא סטנדרטית".

הילדות הקשה

בראיון למירור חשפה וינס שמלבד חיזוק הביטחון העצמי, זו הייתה ההתמודדות עם האלכוהוליזם של אביה והגירושים של הוריה שדחפו אותה להתמקד בכושר. הוריה של ג'וליה התגרשו כשהייתה בת 12: "נולדתי בקזחסטן, אבל מהר מאוד עברנו לכאן. היו לי כמה בעיות בבית הספר בגלל שם המשפחה הגרמני שלי. בגיל 12 התחלתי להתכונן לבחינה בשפה כדי לעבור לגרמניה - ואז ההורים שלי התגרשו ונשארנו כאן. הילדות שלי הייתה די קשה. באותם ימים לאנשים רבים לא הייתה עבודה. סבלתי מהרבה מתח ובעיות בריאותיות. אבא שלי לא יכול היה להתמודד עם זה והוא התמכר לאלכוהול. בגלל זה הוריי התגרשו, אבל אמא שלי תמיד הייתה איתי ותמכנו אחת בשניה".

וינס מודעת לכך שהמראה שלה מעורר ביקורת, אך אם בעבר היא עוד נפגעה מזה - היום היא בוחרת להתמקד בדברים הטובים. היא אמרה: "אני משתדלת להתעלם מתגובות רעות. בדרך כלל אנשים אומרים לי שהגוף שלי הוא 'יותר מדי'. קיבלתי הרבה תגובות נוראיות כשרק התחלתי בתור נערה וזה באמת הכאיב לי. אנשים אמרו לי לא פעם שאישה צריכה לבשל, לגדל ילדים ולנקות - ושזה התפקיד שלה בחיים. אני לא מעוניינת ליפול לסטראוטיפים האלה. אנשים צריכים להבין שאישה יכולה לעשות כל מה שהיא רק רוצה".

ויש לה גם טיפים

ג'וליה, שנמצאת במערכת יחסים מזה 8 שנים, מקבלת לעתים קרובות הודעות פרטיות ממעריצים שרוצים לצאת איתה - אך היא מסרבת בנימוס. כשזה מגיע לנשים שרוצים לבנות שרירים וחוששות להיכנס לחדר הכושר, לג'וליה יש מסר ברור: "אל תקשיבי למה שאנשים אחרים אומרים לך. לכי אחרי התשוקה שלך".

היא הוסיפה: "שמרי על הבריאות שלך, כי את צריכה להרגיש טוב עם עצמך. אל תפחדי להרים משקל גבוה. לנשים יותר קשה לבנות שרירים, לכן רק משקלים גדולים יבנו שרירים גדולים. כמובן, אני לא מצפה שתרימי 200 ק"ג בסקוואטים על השנה הראשונה שלך, אבל זה תמיד צריך להרגיש שקשה לך. כשהייתי בת 15, פחדתי ללכת לחדר הכושר. חשבתי שאני עושה הכל לא בסדר ושכולם מסתכלים עליי, אבל תאמיני לי - לכל האנשים בחדר הכושר אכפת רק מעצמם. אף אחד לא יצחק עליך. בניית שרירים הוא תהליך די איטי. את לא תשיגי שרירים גדולים מיד. אם את רוצה להיכנס לכושר, התחילי במשקל נמוך ולאט לאט תעלי. 3 סבבים, 10-15 חזרות על כל שריר ואת בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully