וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך נראה היום מי שהיה "הילד החזק ביותר בעולם" לפי גינס

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 16:45

ג'וליאנו סטרו הרומני נכנס לספר השיאים של גינס כשהיה רק בן 5. 12 שנים לאחר מכן חובב הכושר מאיקואנה שיתף תמונה עדכנית שלו והפתיע את כל מי שזוכר אותו כילד

הילד השרירן מתאמן/GiulianoStroeOfficial

ג'וליאנו סטרו הרומני שזכה פעם בתואר "הילד החזק ביותר בעולם" ושבר ארבעה שיאי גינס הפתיע את כולנו כששיתף תמונה שלו היום כשהוא כבר בן 17 ונראה אחרת לגמרי ממה שתיארנו שיראה בגיל הזה. אז נכון, הוא עדיין שרירי ושומר על כושר - אבל אין ספק שמילד שמרים משקולות מגיל 4 ציפינו לפחות לראות פה איזה אלי האנה.

ג'וליאנו, תושב איקואנה שבדרום רומניה, הפך לסנסציה עולמית כשנכנס לראשונה לספר השיאים של גינס כששבר את שיא "ההליכה המהירה ביותר על הידיים" כשהיה רק בן חמש. הוא הרשים את הקהל בשידור חי בטלוויזיה האיטלקית עם הפעלול, שכלל ענידת כדור משקלות על רגלו.

חובב הכושר המשיך לשבור שיאים כששנה לאחר מכן, ב-2010, שבר את שיא מספר שכיבות הסמיכה ב-90 מעלות. היום, כשהוא בן 17, הוא שיתף תמונה עדכנית שלו כשבידו הוא מחזיק תמונה שלו מימי הזוהר.

כך הוא נראה אז:

וככה הוא נראה היום:

ג'וליאנו סטרו בגיל 17. Giuliano Stroe, צילום מסך
ג'וליאנו סטרו בגיל 17/צילום מסך, Giuliano Stroe

התמונה צברה כמעט 7,000 לייקים ממעריצים שעקבו אחר הישגיו הספורטיביים המרשימים מאז ילדותו. אחד כתב: "אני עוקב אחריך מאז שהיית ילד" ואחר הוסיף: "היית מדהים אז ואתה מדהים גם היום, ג'וליאנו".

ג'וליאנו שבר גם מספר שיאים לא רשמיים עד גיל 9, כולל 20 שכיבות סמיכה על 4 בקבוקי זכוכית ועמידה על יד אחת במשך יותר מ-20 שניות. הוא קיבל השראה לפיתוח גוף מאביו חובב הכושר, לוליאן. ג'וליאנו ואחיו קלאודיו למדו תרגילי אקרובטיקה ומשקולות מרשימים מאביהם. קלאודיו התחיל להתאמן בגיל צעיר יותר מג'וליאנו וחזר על מעשיו של אחיו הגדול כשהיה רק בן 18 חודשים בלבד. כילדים, שניהם היו מרימים משקלים כבדים כדי לבנות את שרירי החזה והידיים שלהם.

עדיין שרירי:

השניים המשיכו מאז לתעד את מאמציהם הספורטיביים בערוץ יוטיוב שצובר כיום כמעט 10,000 צפיות לסרטון. בערוץ ג'וליאנו נותן גם הצצה לחייו, כולל תמונות מחגיגות יום ההולדת ה-17 שלו.

המתאגרף לשעבר, לוליאן, היה נחוש בעבר להפוך את בניו למפורסמים והעביר אותם תחת משטר מפרך של אימונים הנמשך שעתיים מדי בוקר. המשפחה גרה אז בפירנצה, מרכז איטליה, אך בשלב מסוים תוכניותיו השתבשו והוא נאלץ לחזור לרומניה. בימי הזוהר הוא הגיב לביקורות נגדו שטענו שהוא פוגע בבריאותם של בניו בכך שהוא מעודד אותם להתאמן ולהרים משקולות בגיל נורא צעיר. הוא אמר אז: "המבקרים אומרים שהבנים שלי לא יגדלו כמו שצריך, אבל אין הוכחה לכך. עבודה קשה ופעילות גופנית זה תמיד טוב. אפילו פרח יגדל אם תוסיפו לו משהו. זה גידול טבעי".

אשתו של לוליאן, איליאנה, הוסיפה: "יש להם יכולת טבעית לזה. שום דבר לא כפוי. זה מה שאלוהים תכנן עבורם".

המשפחה מקווה כעת להקים מועדון אגרוף פרטי בו יוכלו ג'וליאנו וקלאודיו להתחרות ולהשתתף באליפות אירופה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully