וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה עם הציפורניים הארוכות בעולם עשתה את הבלתי יאמן - וקצצה אותן

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 8:26

מחזיקת שיא גינס לציפורניים הארוכות בעולם הפתיעה את כולנו כשהחליטה לגזור ציפורניים, כמעט 30 שנה אחרי שהחלה לגדל אותן. ככה היא נראית אחרי

האישה עם הציפורניים הארוכות בעולם - לפני שקיצצה אותן/YOUTUBE - Yani Williams

אייאנה וויליאמס, האישה עם הציפורניים הארוכות ביותר בעולם, החליטה שהגיע הזמן לקצוץ ציפורניים ולוותר על התואר, האהדה והחשיפה העולמית - לטובת חיים פרקטיים ונוחים יותר.

וויליאמס מגדלת את הציפורניים שלה מזה כמעט 30 שנה, כשאורכן הכולל של ציפורניה הגיע ל-733.55 סנטימטרים. את שיא גינס על ציפורנייה היא קטפה בשנת 2017 כשהן הגיעו לאורך של 576.41 סנטימטרים ואז התעקשה שהיא לא מתכוונת לוותר עליהן, על אף שלדבריה הן מנעו ממנה לעשות פעילויות יומיומיות די פשוטות כמו להתלבש או להחליף מצעים. כעת היא מודה שנמאס לה, אבל מתעקשת שגם בלי ציפורנייה היא "עדיין מלכה".

אייאנה בשיא תפארתה:

בריאיון לאתר של "ספר השיאים של גינס", סיפרה אייאנה כיצד החליטה פתאום שהגיע הזמן לקצוץ ציפורניים. היא סיפרה: "אני מגדלת את הציפורניים שלי כבר מספר עשורים. אני כל כך מוכנה לחיים חדשים. יש לי רגשות מעורבים. אני יודעת שאני אתגעגע אליהן, אבל הגיע הזמן. התעייפתי מהן - הגיע הזמן שהן ילכו".

היא הוסיפה: "כל חיי הייתי צריכה להיות מאוד מאוד זהירה בכל תנועה שלי. בדרך כלל במוח שלי אני כבר מתכננת את הצעד הבא שעלי לעשות כדי לוודא שאני לא פוגעת בעצמי עם הציפורניים - או שוברת אותן. אני מתרגשת לקצוץ את הציפורניים כי אני מצפה להתחלות חדשות. עם הציפורניים שלי או בלעדיהן אני עדיין אהיה המלכה. הציפורניים שלי לא עושות אותי, אני עושה אותן".

הסבתא רבא סיפרה שהייתה זקוקה לשלושה עד ארבעה בקבוקי לק כדי למרוח ולכסות את כל הציפורניים שלה - וזה היה תהליך כל כך ארוך ומורכב שהיא נהגה לפרוס את העבודה על פני מספר ימים.

צפו ברגע גזירת הציפורניים:

אייאנה פנתה לד"ר אליסון רידינגר מטריניטי ויסטה דרמטולוגיה בפורט וורת', טקסס כדי לנסר את ציפורניה בעזרת "כלי סיבובי חשמלי". ציפורניה יוצגו במוזיאון Believe It or Not בפלורידה. על אף ההתרגשות מהיכולת לנוע בקלות ובלי לתכנן כל צעד מראש, אייאנה אינה פוסלת שתגד לאת הציפורניים שוב בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully