וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל חיי היו שקר": אישה חשפה את סיפור החיים הכי ביזארי ומופרך ששמענו

7.4.2021 / 0:01

משתמשת טיקטוק שיתפה את סיפור החיים המטורף שלה ב-60 שניות וגרמה לצופים לדרוש ממנה למכור את הסיפור שלה לנטפליקס. זה התחיל שהיא גילתה בגיל 18 שהסתירו ממנה שהיא מאומצת - ומשם זה הלך והסתבך והסתבך והסתבך

טוענת שחייה היו צריכים להיות סרט דוקומנטרי - אחרי שגילתה על האימוץ הסודי/ayeshadav/TikTok

כולנו הרגשנו באיזשהו שלב בחיים שהיה אפשר לעשות סרט דוקומנטרי על החיים שלנו - ובכן, מצאנו את האישה עם סיפור החיים הכי ביזארי ומופרך ששמענו - והסיפור שלה בהחלט מנצח. מאסטר שף, פספסתם פה ליהוק קטלני!

משתמשת הטיקטוק ayeshadav שיתפה את סיפור החיים שלה בתגובה לאתגר בו התבקשו התבקשו הגולשים להוכיח שהחיים שלהם מתאימים להפוך לסרט דוקומנטרי. היא הרגישה שהאתגר יוצר במיוחד בשבילה ושיתפה כיצד גילתה שכל חייה היו שקר.

אז תקשיבו. אתם יושבים? יופי. בגיל 18 היא גילתה שהיא מאומצת - סוד שמשפחתה שמרה ממנה. חכו, זו רק ההתחלה. "אין לי מספיק זמן להסביר ב-60 שניות אבל אנסה כי אתגר הטיקטוק הזה נוצר בשבילי", היא אמרה, "בעיקרון, כשהייתי בת 18 גיליתי שכל חיי היו שקר ושאני מאומצת. אבא שלי גרם לאמא שלי ולאחותי להסתיר את זה ממני כל חיי"

זה לא נגמר פה כי "אז גיליתי שאמא שלי היא אפילו לא האישה שאימצה אותי. האישה שאימצה אותי היא גרושתו של אבא שלי, שהייתה בת דודתו. כשהם נפרדו היא רצתה ליצור איתי קשר אבל מסיבה כלשהי אבא שלי לא הסכים שהיא תעשה זאת, אז ברחנו מהמדינה ועברנו למלטה כדי להימלט משירותי הרווחה".

היא המשיכה: "בהתחשב בכך שאמי המאמצת הייתה בת דודה של אבא שלי, בכל פעם שניסיתי למצוא אותה או ליצור עמה קשר לאחרונה, לא הצלחתי למצוא אותה בשום מקום, לא משנה כמה פעמים שאלתי את הצד של המשפחה של אבי, וזה מוזר בהתחשב בכך שהיא ממש חלק מהמשפחה".

חשבתם שזה הסוף? ובכן לא - "גיליתי גם שאבא שלי שיקר על כל ילדותו, עבודתו, הכל - וכשביקשתי את תעודת הלידה שלי, הוא סירב לתת לי אותה", סיפרה", כשביקשתי את תיק האימוץ שלי, הוא סירב למסור לי אותו ואמר שהם משמידים את תיקי האימוץ אחרי 18 שנה - מה שכמובן לא נכון".

הנה הסיפור המלא:

@ayeshadav

#stitch with @beckysouthworth there is literally SO much more to this but enjoy ????

♬ Streets - Doja Cat

וכאן היא מפרטת עוד:

@ayeshadav

Reply to @zeeboygrindz part 2 :) will post more vids about everything if anyones even interested hahaaha ##fyp

♬ original sound - aysh

בסרטון המשך היא סיפרה כי יצרה קשר עם עובדת סוציאלית ומאז הצליחה לקבל גישה לתיק האימוץ שלה. בזכות זה היא הצליחה למצוא את אימה הביולוגית, שטוענת שהיא לא יודעת מי הוא אביה הביולוגי - ושיש שלושה שמות אפשריים של גברים בתיק שלה. היא הוסיפה כי היא עדיין לא הצליחה לאתר את אמה המאמצת.

זה מה שהיא גילתה בהמשך:

@ayeshadav

Reply to @phoenix_willow ?✌?

♬ original sound - aysh

זה מה שהיה לה לומר כשכתבו לה "אולי הוא רצח את בת דודתו"

@ayeshadav

Reply to @v12340q8rjsksj ##fyp

♬ original sound - aysh

הצופים בטיקטוק היו המומים מהסיפור שלה. אחד כתב: "ואני חשבתי שהחיים שלי מוזרים". אחר הוסיף: "הסיפור שלך זה רכבת הרים". צופה שלישי כתב: "מישהו הזכיר סרט תיעודי של נטפליקס? אני מת שתמכרי את הסיפור שלך לנטפליקס" ואחר סיכם ברגישות: "וואו, זה נשמע קשוח. אני מצטער שעברת חיים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully