וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשב שהוא בן יחיד, עשה בדיקת DNA - וגילה סוד משפחתי מטורף על אחיו האבודים

עודכן לאחרונה: 29.3.2021 / 0:09

"חשבתי שאני בן יחיד, אבל תוצאות בדיקת ה-DNA מצאו לי 30 אחים ואחיות", סיפר משתמש הטיקטוק אנדי נביל - וזה מה שהיה להוריו לומר על זה

חשב שהוא בן יחיד, עשה בדיקת DNA וגילה שיש לו עשרות אחים ואחיות/@kingnabil69/TikTok

אם גם אתם מכורי טיקטוק כמונו, ודאי נתקלתם בטרנד שיתוף הסודות המשפחתיים המטורפים ביותר שנחשפו בעקבות בדיקת DNA. למעשה דיווחנו לכם על שניים כאלה מוקדם יותר השנה: סיפורה של לידיה שגילתה שהיא מבוגרת יותר ב-3 שנים משחשבה וסיפורה של קט מקדונלד שקיבלה מאביה במתנה בדיקת DNA רק כדי לגלות שהוא לא אבא שלה.

הפעם מצאנו לכם את סיפור תוצאות בדיקת ה-DNA הטוב ביותר ששמענו עד כה: משתמש טיקטוק בשם אנדי נביל שסיפר כי כל חייו היה בטוח שהוא בן יחיד וגילה בבדיקה שיש לו לא פחות מ-30 אחיות ואחיות - ושאביו הביולוגי הוא למעשה תורם זרע.

צפו בסיפור המלא שלו:

@kingnabil69

#stitch with @meezersqueezer #greenscreen My AncestryDNA story and the most insane weekend of my life. #stitch #ancestrydna #siblings #23andme

♬ original sound - Andy Nabil

אנדי סיפר שביצע בדיקת DNA של חברת Ancestry ושיתף את עוקביו בתגלית: "עשיתי (בדיקת DNA) בחודש דצמבר והייתי כאילו, 'הא, זה די מוזר'. אבא שלי אמר לי שהמוצא שלו הוא בעיקר צרפתי ואנגלי ואני חשבתי כזה 'זה מוזר, אני תוהה למה אירלנד גבוהה מאלו (בהערכת האתניות)'". לאחר מכן הוא מציג לצופים את בני המשפחה הרשומים בתוצאות הבדיקה שלו, כשאדם אחר רשום במקומו של אביו הביולוגי. "כאילו, בסדר, כן, זו אמא שלי. אבל מי זה לעזאזל? זה לא אבא שלי".

לאחר מכן הוא מציג תמונה של אביו הביולוגי ו-15 מאחיו: "אחרי בדיקה מהירה בגוגל, מצאתי את זה, את אבי תורם הזרע ו-15 מאחיי שלא ידעתי על קיומם חוגגים במקסיקו. התעוררתי לפני יומיים כשאני בטוח שאני בן יחיד ועכשיו אני מגלה שאני הילד השני מבין 31".

האם הוא סיפר להורים שלו?

סרטון הטיקטוק של אנדי צבר מאז יותר ממיליון צפיות ו-300 אלף לייקים. בתגובות הוא סיפר שקנה את ערכות בדיקת ה-DNA לעצמו ולהוריו לחג המולד - אך עם זאת הם לא נתנו לו שום אזהרה מוקדמת לגבי התוצאות. כשהוא התעמת איתם בנוגע לזהות אביו הביולוגי - הם אישרו שהכל אמת. באופן מפתיע (או שלא), אנדי קיבל זאת ברוח טובה. הוא סיפר כי מציאת האחים שלו הייתה "החוויה המדהימה ביותר בחייו".

הסרטון קיבל מאות תגובות נלהבות, כולל אחד שטען כי אביו תורם הזרע הוא דוד שלו ואחת שסיפרה שהיא מכירה היטב את אחותו למחצה. "אביך תורם הזרע הוא דוד שלי!", כתב אחד ואחרת הוסיפה: "אני חברה של אחותך למחצה, מליסה! אני לא מכירה את שאר האחים שלך, אבל אני יודעת שהם חיים באושר ומקווה שגם אתה". אחר התלוצץ וכתב: "לא רק שאתה כמעט האח הכי מבוגר במשפחה, גם פספסת טיול למקסיקו".

בעדכון נוסף אנדי הסביר שהוא כבר הוכנס לקבוצת הצ'אט עם שאר אחיו ואמר "הבהרתי להם שלבטח אני הולך להיות חלק מהחופשה המשותפת הבאה".

וזו הייתה התגובה שלו כשהוא גילה שאחת מאחיותיו הופיעה באמריקן איידול

והנה חלק מהאחים שלו:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully