וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה בדיקת DNA שגרתית - והתוצאות הפכו את עולמה

28.2.2021 / 23:30

משתמשת טיקטוק שיתפה את סיפורה יוצא הדופן כשביצעה לאחרונה בדיקת DNA וגילתה שכל מה שחשבה על עצמה אינו נכון. ברשת מנסים להבין איך היא לא עלתה על הטעות הקריטית הזו במשך כל חייה - והאשימו אותה שהמציאה את כל הסיפור

הזמינה בדיקת DNA ונדהמה מהתוצאות/@lyddelle_

בפעם הבאה שאתם שוקלים להזמין בדיקת DNA, כדאי לכם לחשוב טוב מאוד אם זה כזה צעד חכם. לא מעט אנשים גילו סודות אפלים על המשפחות שלהם או על עצמם מבדיקה פשוטה, כשהאחרונה שכנראה שברה את כל השיאים היא משתמשת הטיקטוק לידיה אלן (@lyddelle_). היא פרסמה סרטון בו שיתפה על היום בו גילתה שכל חייה היו שקר אחד גדול.

לידיה הבריטית הזמינה לעצמה בדיקת DNA כדי ללמוד קצת יותר על ההיסטוריה המשפחתית שלה ולבנות לעצמה אילן יוחסין. בסרטון, שצבר מעל ל-3 מיליון צפיות, היא סיפרה שהשתמשה בכסף שקיבלה ליום ההולדת ה-23 שלה כדי להזמין בדיקת DNA מאחר שהיא מתעניינת במורשת שלה וקיוותה לקבל "תוצאות מגניבות". הבדיקה אכן מצאה עבורה מספר קרובי משפחה רחוקים ברחבי העולם, אבל כשהיא החלה למלא את הפרופיל שלה כדי ליצור עץ משפחתי, היא הזינה את תאריך הלידה שלה - וגילתה לתדהמתה במערכת שלא נולד אף אדם עם שמה באותו יום.

צפו בה חושפת את התגלית המפתיעה

@lyddelle_

I'm sure it's just a mistake.... help? #fyp #trend #viral #Bossit2021

♬ original sound - Static2.0?

לידיה הסתקרנה והמשיכה לחקור. היא החליטה לפתוח את התיקים הרפואיים שלה וגילתה שם שהייתה בת 18 חודשים כשקיבלה את החיסון הראשון שלה ביולי 1997. מה הבעיה עם זה בעצם? שהיא תמיד ידעה שהיא בכלל נולדה במאי 1998. היא אמרה: "התיקים הרפואיים שלי מצביעים על כך שנולדתי בכלל בנובמבר 1995!" והוסיפה: "כלומר אני אהיה בת 26 השנה ולא בת 23!". מאוחר יותר טענה בתגובות כי בדיקת ה-DNA אכן אישרה שהיא עשויה להיות מבוגרת יותר ב-3 שנים משחשבה.

צפו בה מציגה את ההוכחות

@lyddelle_

Part 2! Please be kind? Sorry guys had to upload as it zoomed in and you couldn't see my records ahhhhh ##fyp ##reciepts ##viral

♬ Steven Universe - L.Dre

ברשת נותרו המומים. אחד כתב: "חטפתי צמרמורת אמיתית" ואחרת הוסיפה: "וואו, אם הייתי מגלה שאני מבוגרת יותר ב-3 שנים מגילי... הייתי מתאבדת". אחרים לא השתכנעו מהסיפור שלה, והיו להם סיבות מאוד מוצדקת. אחד כתב: "סליחה, אבל אין מצב שזה אמיתי. כשאת ילדה, 3 שנים זה הבדל עצום. דמיינו שאתם אומרים שאתם בני 4 כשאתם בעצם בני 7. יש הבדל עצום". שנייה חיזקה את טענתו וכתבה: "אף אחד לא יחשוב שילדה בת שנתיים היא בת 5". לידיה השיבה לאחד המגיבים: "גם עכשיו אני בגודל של ילדה בת 12, אז הכל לא נראה הגיוני",כשעלתה סברה שהיא מאומצת היא כתבה למגיב: "אני נראית כמו ההורים שלי, אז אני בוודאות לא מאומצת".

מאוחר יותר, לאחר שהסרטון שלה הפך לוויראלי היא מיהרה לפרסם סרטוני המשך בהם הציגה את ההוכחות לכך שעל פי הרישומים היא גדולה ב-3 שנים ממה שחשבה, לאחר מכן סיפרה כיצד הגיבו הוריה לתגלית ולבסוף פרסמה את ההסבר למה שקרה פה בעצם - בסך הכל מדובר בטעות הקלדה.

וזו הייתה תגובת ההורים שלה

@lyddelle_

A little update, part 3 v soon? ##fyp ##viral ##update

♬ Steven Universe - L.Dre

ולבסוף נמצא ההסבר לטעות

וזו האמת

  • עוד באותו נושא:
  • dna

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully