וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרירינית שטוענת שהיא "יכולה להרים יותר משקל מ-95 אחוזים מהגברים"

24.12.2020 / 0:07

בריטני ווטס האמריקאית הייתה בדרך להרס עצמי לפני שגילתה את עולם פיתוח הגוף. כעת היא מדורגת 13 בעולם, גרה עם בן זוג שמודה שהיא חזקה ממנו ושואפת להיות מספר 1: "השמיים הם הגבול בשבילי"

סיפורה של בריטני "פלקס" ווטס/BRITTANY FLEX WATTS- A BODYBUILDER'S STORY - Official Trailer

המסע של בריטני 'פלקס' ווטס לפסגת עולם פיתוח הגוף החל עם קריאת השכמה על אורך החיים שלה. בת ה-31 התגוררה עם הוריה באוקלהומה ועבדה בבר, שם נהגה לשתות בכל ערב. ואז, בתחילת שנות ה-20 שלה, אחד מהוריה חלה, היא ליוותה אותו לשיעור התעמלות שהפך את כל חייה. לא רק שהיא הפכה לפנאטית של כושר, היא מדורגת ביום במקום ה-13 בין הנשים בעולם פיתוח הגוף.

בריטני מספרת ש"95 אחוזי מהגברים בחדר הכושר שלי לא יכולים להרים את המשקל שאני מרימה", וגם הקורונה לא עוצרת את החלומות שלה. בזמן המגפה היא השיגה את השיא החדש שלה, כשהניפה 163 קילוגרם, והיא מקווה להיות מדורגת בטופ 5 של הנשים בליגת ה-IFBB עד לסוף השנה.

צפו בסיפורה וביכולות שלה

בדרך להיות מספר 1 בעולם, בריטני ווטס

הדרך שלה לצמרת לא הייתה פשוטה

בריטני מתמקדת בעיקר בתחרות הפיזיקס, שאליהן מגיעות המתמודדות אחרי שבועות של אימונים. הן נבחנות על מבנה השריר שלהן, האסתטיות של הגוף והן צריכות להופיע בבגדי ים, עם שיזוף כהה ובאיפור מלא. בריטני מעריכה שכדי להשתתף בתחרויות הללו, היא וחברותיה משקיעות כ-5,000 דולר בהכנות, בעוד גברים משקיעים הרבה פחות.

אבל בשבילה מדובר בסיפור אהבה והיא עברה מאוקלהומה למיאמי לפני מספר שנים כדי להמשיך את הקריירה שלה בספורט, "פיתוח הגוף הציל את החיים שלי", היא מספרת, "הייתי בדרך הבטוחה להרס עצמי לפני כן".

ועכשיו יש לה אפילו אהבה

על הדרך מצאה בריטני גם אהבה עם החבר שלה חוליו שגר איתה וביחד עם הבולדוג הצרפתי רון. השניים מתאמנים ביחד, אבל בריטני מודה שהיא כנראה תנצח אותו בתחרות פיתוח גוף. חוליו בטוח שהיא האישה הכי חזקה שהוא מכיר, ואומר שהיא "גורמת לו להשראה להיות הכי טוב שהוא יכול".

בעתיד הקרוב בריטני תעמוד בעוד כמה תחרויות כשהיא מנסה להשתפר בקריירה שלה, "הרקיע הוא הגבול שלי אם אני אמשיך בעקביות להשתפר ולהתאמן, אין סיבה שלא היה מספר 1", היא מספרת, "אני מרוצה מאיפה שאני עכשיו, אבל אהיה מרוצה יותר בעתיד, כי אני לא קרובה לאן שאני יכולה להגיע. יש לי בכל יום סיבה להתעורר ולהתרגש בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully