וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערת תוכנת הריגול: "המשטרה הפרה את החוק ביודעין כדי לסכל את נתניהו"

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 8:27

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד תקף את המשטרה בריאיון ב-103FM, בעקבות הפרסומים לפיהם המשטרה השתמשה בתוכנת ריגול נגד מעורבים מרכזיים בתיקי נתניהו. "הגיהינום נפער מתחת לפרקליטות והמשטרה", אמר וקרא להעמיד לדין את חוקרי ראש האופוזיציה

בווידאו: בועז סטמבלר דוברו לשעבר של נתניהו מעיד במשפט האלפים/מערכת וואלה!

ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) תקף את המשטרה היום (חמישי) בריאיון לניסים משעל וגיא פלג ב-103FM בעקבות הפרסומים במהדורות החדשות השונות, לפיהם המשטרה השתמשה בתוכנת ריגול נגד מעורבים מרכזיים בתיקי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו. "הם הפרו את החוק ביודעין כדי לסכל את נתניהו", טען. "הגיהנום נפער מתחת לפרקליטות והמשטרה".

לטענת קרעי, הפרקליטות "הבינה שעלו עליה ולכן שלחה את השופרות שלה לשפוך את כל הרפש על המשטרה". הוא קרא לבית המשפט להכריז שתיקי נתניהו "פסולים ותפורים", ולזכות את ראש הממשלה לשעבר. "היסודות שהתיק הזה נבנה עליהם הם רעילים", אמר, "אנחנו מבינים שנעשה כאן מעשה ציד ואי אפשר לזרוק את התפוח הרקוב ולהמשיך". בנוסף, קרא להעמיד לדין את חוקרי נתניהו.

"בהקלטה אתה שומע אותם אומרים שזה לא חוקי", אמר והתייחס לפרסום של גיא פלג בחדשות 12, בה נשמעים שני חוקרים בתיק 4000 משוחחים לכאורה על השימוש באמצעי הלא חוקי במהלך ההפוגות באחת מחקירותיו של מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, שלמה פילבר, שבהמשך גם שימש כעד מדינה. "זו רק הקלטה מיני רבות מאולי אלפי שיחות שנעשו בין החוקרים, אנחנו מכירים את מה שקורה".

קרעי המשיך וטען שתיקי נתניהו תפורים ונובעים מ"רדיפה פוליטית". "יש כאן ראש מנהיג ימין שהסיתו אותו מהדרך באמצעים לא כשרים ופסולים", אמר. "אי אפשר להתעלם מזה, בית המשפט לא יכול להמשיך כאילו הכול כרגיל, אחרת אנחנו מדינת משטרה ולא מדינה דמוקרטית יותר". הוא טען שרודפים אחר מנהיג הימין בצורה לא חוקית. "עדי התביעה הופכים לעדי הגנה ועדיין אומרים שלא היה כלום", המשיך. "אתה חושב שהם יגלו לכם את כל ההיקף? שתוכל להיכנס לכל אלפי שיחות שהיו בין החוקרים? שבית המשפט יתחיל את התיק מחדש? יש כאן תיק מזוהם. לא היה כלום וניסו להפיל את מנהיג הימין".

עוד בוואלה!

סביבת נתניהו: הפרסום על אמצעים לא חוקיים בחקירת הפרשיות נגדו - ווטרגייט הישראלי

לכתבה המלאה
הועדה לענייני ביקורת המדינה, 8 בספטמבר 2020. יהונתן סמייה, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"ניסו להפיל את מנהיג הימין". קרעי/אתר רשמי, יהונתן סמייה, דוברות הכנסת

חבר הכנסת התייחס לעסקת הטיעון עם נתניהו, ואמר שהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, "רצה לסגור את זה לפני שהוא מאבד שליטה ועוזב את התפקיד". לדבריו, נתניהו הסכים שלא יהיה קלון "רק כדי לגמור את הסאגה הזאת, כי זכאי הוא לא ייצא". קרעי הביע תקווה ש"אולי בית המשפט יתעורר ויבין שעדי המדינה הופכים להיות עדי הגנה. זה עדין שקיבלו שוחד מהמדינה כדי להעיד נגד הנאשם ובכל זאת הם לא מצליחים להביא שום דבר".

קרעי קרא להפסיק את חקירת נתניהו וללכת לבחירות. "ברגע שרואים רעידת אדמה כזו, שנעשו כאן עבירות פליליות על ידי החוקרים, יש כאן רדיפה פוליטית ואת הרדיפה הזו צריך להפסיק, לנקות אותו מכל אשמה ולדעתי ללכת לבחירות, כי הדבר הזה הוביל אותנו לכל הטירלול הזה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully