וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ש"ס: "לא רואה מניעה להתמודד שוב לכנסת"; על הטיסה לשווייץ: "לא מתכוון להתנצל"

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 11:58

אריה דרעי נשא הצהרה יום לאחר שבית המשפט גזר עליו שנת מאסר על תנאי וקנס כספי של 180 אלף שקלים בגין עבירות מס. "אם לא היו קוראים לי 'מכלוף' הסיפור היה נגמר מול פקיד השומה", טען ותקף את ליברמן: "יצר נקמה רעה וקשה בציבור החרדי"

בווידאו: גזר הדין לאריה דרעי/צילום: לע"מ

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הצהיר היום (רביעי) כי בכוונתו לעמוד בראשות ש"ס גם בבחירות הבאות. "ארוץ לכנסת ואכהן כשר", טען, "לא רואה שום מניעה". בנוגע לעונשו, אמר כי "כל אדם בישראל יודע שאם לא היו קוראים לי 'אריה מכלוף דרעי', הסיפור היה נגמר מול פקיד השומה". את הדברים הצהיר יום לאחר שבית המשפט גזר עליו 12 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי של 180 אלף שקלים בגין עבירות מס.

דרעי התייחס לביקורת סביב חופשתו היקרה בשווייץ, והסביר כי הוא "קיבל מתנה מילדיי בהפתעה". לכן, קרא, "לא מתכוון להתנצל בפני אף אחד, לא לקחתי כסף מאף אחד. אין קשר בין זה לייצוג של השכבות החלשות והצורך לזעוק את זעקתם".

בנוגע לחוק הקלון שנחשף בוואלה!, לפיו תקופת הקלון תוכפל ל-14 שנים, דרעי הציע "קצת צניעות לאנשי תקווה חדשה". הוא הוסיף, "אתם באים בשם העם, שלא נותן בכם אמון, אתם לא עוברים את אחוז החסימה ומעבירים חוקים, קצת צניעות".

מסיבת עיתונאים אריה דרעי 2 בפברואר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
"לא לקחתי כסף מאף אחד". דרעי/פלאש 90, יונתן זינדל

"מכל העונשים שהוטלו עליי אתמול", המשיך דרעי, "הפרישה שלי מתפקידי בכנסת הוא הכבד ביותר. לא כי אני דבק בכיסא, אלא כי נשתנו הסיבות", טען. "אנחנו באופוזיציה ומנהלים ממנה מאבק עיקש בממשלה רעה ואטומה, הכוח היחיד שנותר לנו זה ההצבעות במליאה".

דרעי תקף את שר האוצר אביגדור ליברמן וטען כי הוא "הסיבה האחת" ליוקר המחיה. "בגלל יצר נקמה רעה וקשה בציבור החרדי, החליט, נגד כל המדיניות של הממשלות הקודמות, לעלות מיסים על מוצרים. מה המסר שהוא שידר לכולם? אם לשר האוצר מותר, גם לחברות הגדולות מותר", קרא. "אולי רצית, ליברמן, להתנקם בציבור החרדי, אבל כעת גם הציבור שלך - עולי ברית המועצות, ישלם את המחיר". הוא הוסיף כי "בכל הממשלה המנופחת, אין נציג אחד שידאג לחלשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully