וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתף בדיון על חוק הקורונה בכנסת שיתף תמונות פורנוגרפיות, יו"ר הוועדה עצר את הדיון

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 17:41

תקרית חריגה התרחשה בדיוני ועדת החוקה על חוק הקורונה החדש, כשמשתתף בדיון, ככל הנראה מתנגד חיסונים, שיתף תמונות פוגעניות במחאה. יו"ר הוועדה ח"כ קריב עצר את הדיון והוחלט כי לא יתאפשר למשתתפים מרחוק לשתף מסך בדיונים

בווידאו: דיון בחוק הקורונה בכנסת נעצר לאחר שמשתתף בזום הציג פורנו/צילום: ערוץ הכנסת

תקרית חריגה בוועדת החוקה בכנסת: יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב הורה לעצור היום (ראשון) את הזום במהלך דיון על חוק הקורונה החדש, לאחר שאחד המשתתפים מרחוק שיתף בזום תמונות פורנוגרפיות פוגעניות.

מהוועדת החוקרה נמסר כי קצין הכנסת וגורמי המחשוב עודכנו באירוע, וכי בעקבות האירוע הוחלט כי לא יתאפשר למשתתפי הזום לשתף מסך. כמו כן, נמסר כי ככל הנראה מדובר בסוג של מחאה של מתנגדי חיסונים. שידור הזום לא הוקרן בשידורי הוועדה, והדיון בחוק נמשך כעת.

מליאת הכנסת 17 בינואר 2022. דני שם טוב, דוברות הכנסת
"המתנגדים קיבלו במה נרחבת, חבל שבימים האחרונים הסלימו את מחאתם", ח"כ גלעד קריב/דוברות הכנסת, דני שם טוב

קריב כתב היום בחשבון הטוויטר שלו בעקבות האירוע החריג כי "המתנגדים למדיניות הממשלה קיבלו במה נרחבת מאוד במהלך הדיונים על חוק הקורונה החדש. חבל שבימים האחרונים הסלימו את מחאתם עד כדי הפצת תמונות פוגעניות במהלך הדיון האחרון".

קריב הוסיף כי המקרה מצטרף לתופעה שחלה בתקופה האחרונה של מתקפות "ספאם" בניידים של חברות וחברי הוועדה, ואמר כי הוא "מודה לחברי וחברות הוועדה - ובמיוחד לחברי האופוזיציה - שבירכו על עבודת הוועדה המאומצת והממושכת. חלקם אף הודיעו על תמיכה בחוק, בעקבות ההודעות האלימות שקיבלו".

לסיום, מסר יו"ר הועדה: "צריך לזכור - חוק הקורונה החדש מגביר את הפיקוח הפרלמנטרי ושם סוף להגדרת 'מצב החירום' בו אנו נמצאים כמעט שנתיים. אנחנו נמשיך בסיום חקיקת החוק - גם על רקע ההטרלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully