וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביימה את חטיפתה כדי לגרום לחבר שלה לענות לשיחתה

14.2.2022 / 0:02

14 מיליון איש כבר צפו בבחורה ששיתפה סיפור מילדותה, כשנקטה בצעד נואש להשיג את תשומת לבו של החבר שלה - וזייפה את חטיפתה. רבים קיבלו השראה ממנה: "אני הולכת לנסות את זה על האקס"

כמה רחוק הייתם מוכנים ללכת כדי למשוך תשומת לב ממישהו שלא ממש שם עליכם? משתמשת הטיקטוק קיארה קלוג (@Chiarakellogg) נזכרה בפעם ההיא שבה זייפה סיפור חטיפה שלם - רק כדי שחבר שלה, שככל הנראה נהיה אדיש אליה או כעס עליה - יתייחס אליה.

בסרטון טיקטוק שצבר כ-14 מיליון צפיות, שיתפה קיארה כיצד בגיל 12 החליטה לנקוט בצעד קיצוני ולביים את חטיפתה, כדי לשכנע את החבר שלה לענות לה. היא כתבה על הסרטון: "כשזייפתי שנחטפתי בגיל 12 כדי שחבר שלי יענה לי בפייסטיים". מיד לאחר מכן היא חשפה את התמונה המבוימת שנשלחה לחבר - בה היא נראית קשורה לכיסא באמצעות רצועת התיק שלה, אזוקה ברגליה באמצעות סרט קשיח לשיער ובפיה תחובה חולצה שלה עם חוטים ורודים שנועדה לכאורה למנוע ממנה לצעוק לעזרה.

צפו בתמונה המביכה:

הסרטון הויראלי הוצף בלמעלה מ-20,000 תגובות ממשתמשים שמצאו את "החוויה הטראומתית" די מצחיקה. "זה נראה כמו פרק מ-iCarly", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "את אייקון". אחרים מיהרו להתלוצץ על הקיר הסגלגל מאחוריה. "קירות סגולים? היית צריכה להצטלם במרתף או במוסך", כתב אחד בתגובה ואחר הוסיף: "הלם! לחוטף יש קירות סגולים".

אחרים כתבו בהומור לקיארה שהיא מהווה עבורם השראה. "אז רגע, הוא ענה בסוף? שואלת בשביל חברה", כתבה אחת בתגובה ואחרת הוסיפה: "זה משהו שהייתי עושה עכשיו". צופה נוספת כתבה: "בגיל 12?? וואו, יש לי כל כך הרבה מה ללמוד ממך". עוד צופה כתבה: "אולי כדאי לי לעשות את זה עם האקס שלי? את מהווה השראה". צופה מבולבל כתב: "כל כך הרבה שאלות. מי צילם את התמונה הזו? איך הוא הגיב? איך את מצליחה להיראות כל כך מבועתת?!".

מאוחר יותר קיארה השיבה לשאלות הצופים עם סרטון נוסף בו הציגה את השיחה שקיימה עם החבר שלה, ווקר, במיילים.

עוד בוואלה!

גילתה שחבר שלה שוכב עם אחותו החורגת - והראתה את הסרטון לאמם

לכתבה המלאה

וכך התנהלה השיחה ביניהם:

בהודעה הראשונה היא כתבה לו: "אם אי פעם תרצה לראות אותה שוב... תענה לפייסטיים שלי עוד מעט... אחרת". לזה הוא הגיב: "מוזר". הוא כנראה השתכנע והוסיף: "מה עשית לקיארה?". והיא השיבה: "היא קשורה לכיסא שלי...". על כך הגיב החבר: "אתה מפחיד אותי".

אז האם הוא ענה לה לפייסטיים ואיך הסיפור ביניהם הסתיים? קיארה - אנחנו ממתינים לעדכון ממך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully