וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפי פעילי ימין הפגינו ברחבי הארץ: "אין לגיטימיות לממשלה הזאת"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 22:20

במחאה, שהתקיימה תחת הקריאה "ישראל בסכנה - רוצים מדינה יהודית", השתתפו חברי כנסת מסיעות הליכוד והציונות הדתית. יו"ר מועצת בנימין: "שרת התחבורה לא מוכנה להרחיב את הכביש כי הוא ביהודה ושומרון"

בווידאו: הפגנת המאה של פעילי ימין נגד הממשלה/עריכה: אביעד בללי

אלפי פעילי ימין הפגינו הערב (שלישי) נגד הממשלה בעשרות מוקדים ברחבי הארץ. במחאה, שהתקיימה תחת הקריאה "ישראל בסכנה - רוצים מדינה יהודית", השתתפו בין היתר חברי כנסת מסיעות הליכוד והציונות הדתית.

"אובדן הערכים והדרך של הממשלה מהווה סכנה ממשית לקיומה וזהותה של המדינה, ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות", מסרו מארגני המחאה. "אנשים מכל הקשת הציבורית, התחברנו כאחד בכל הצמתים והגשרים ברחבי הארץ, כמקשה אחת נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. אנו מודים לציבור הרחב שהצביע ברגליים כדי להזדהות עם המאבק. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול".

הפגנת "מאה הצמתים" בבנימין 18 בינאור 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
הפגנת הימין בבנימין, הערב/פלאש 90, אולבייה פיטוסי
הפגנת "מאה הצמתים" בבנימין 18 בינאור 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
הפגנת הימין בגשר המיתרים בירושלים, הערב/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

ח"כ קטי שטרית (הליכוד) שנכחה בהפגנה בירושלים הביעה את התנגדותה לקיום הממשלה. "הגעתי להפגנה בגשר המיתרים בירושלים כי אין לנו ארץ אחרת. ‏יש פה רוב יהודי, שרוצה מדינה יהודית, ימנית ודמוקרטית", אמרה.

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ תקף את שרת התחבורה מרב מיכאלי. "יש היום שרת תחבורה שלא מוכנה להרחיב את הכביש כי הוא ביהודה ושומרון", אמר. "זו ממשלה שנותנת לערבים לבנות אלפי בתים מסביב להתיישבות ובמקביל תוקעת בנייה יהודית. כאן לא מאפשרים לבנות גן ילדים ומשאירים משפחות בלי חשמל סדור, אבל לבדואים בנגב מחברים לחשמל קבע. לדבר הזה לא נסכים. כל הארץ שלנו - מדרום עד צפון, דרך יהודה ושומרון. לא נשתוק כל עוד הממשלה הזו תמשיך בדרך הזו".

הפגנת "מאה הצמתים" של הימין בצומת עזריאלי, ת"א 18 בינאור 2022. אלישיב רקובסקי, TPS
הפגנת הימין בצומת עזריאלי בתל אביב, הערב/TPS, אלישיב רקובסקי
הפגנת "מאה הצמתים" בבנימין 18 בינאור 2022. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
ח"כ שטרית בהפגנה בגשר המיתרים בירושלים, הערב/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

יותר מ-5,000 מתנחלים הפגינו בשבוע שעבר מול משרד ראש הממשלה בירושלים וקראו לא להרוס את המאחז חומש, להפסיק את "ההשתלטות הפלסטינית" על השטחים הפתוחים ביו"ש ובנגב ולהסדיר את התיישבות הצעירה.

"לפני חודש איבדנו אח, חבר, תלמיד. לפני יומיים פיגוע טרור ליד נווה צוף. וממשלת ישראל מקדמת הליך מדיני עם אבו מאזן שמעודד מחבלים. השתגעתם?", אמר ראש מועצת בנימין. "ראש הממשלה בנט - אתה מכיר היטב את ההשתלטות הערבית והאירופאית על יו"ש ועל הנגב. החלטתם למכור את המדינה, אנחנו לא ניתן לזה לקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully