וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פראמדיק מד"א מדד לינון מגל לחץ דם בשידור: "יצאתי מושלם"

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 13:23

בן כספית וינון מגל שבו אל עמדת השידור ופתחו עוד שבוע רווי בוויכוחים, ריבים וגם לא מעט צחוקים. בן החליט להפתיע את חברו הוותיק למיקרופון עם מתנה לא צפויה ללא ספק. הוא הזמין לא אחר מנדב מצנר, סגן דובר מד"א ופרמדיק, שהתייצב למשימה והגיח היישר לאולפן

בווידאו: ינון מגל עובר בדיקת לחץ דם בשידור חי/צילום: 103fm

ברקע עסקת הטיעון המתגבשת עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, בן כספית הביע חשש כבד לשלומו של חברו, ינון מגל. "בעצה עם המנכ"ל שלנו הרחום והחנון אור צלקובניק, החלטנו בלילה שהשידור הזה יהיה בליווי רפואי. שיישב לידך פרמדיק לכל צרה שלא תבוא, כי אנחנו אוהבים אותך, אתה אח שלנו".

ינון המבוהל דרש הסבר: "הכול בסדר איתי? אני צריך לעבור תרומת דם? בדיקת דם? נדב, מה הסיפור? מה אתה עושה פה?" על כך השיב סגן דובר מד"א: "אני פה לשמור עליך. הבאנו דפיברילטור אם יקרה לך משהו". כספית הוסיף: "לשמור עליך מעצמך. אנו דואגים לך, רק שנדב ימדוד לך לחץ דם בשידור, ואם הכול בסדר, הוא יכול להשתחרר".

לאחר מספר רגעים מותחים, נדב בישר את התוצאה בשידור - "130/90 אתה בריא, מושלם". מגל לא הצליח להסתיר את התרגשותו: "יצאתי מושלם. מי שצריך לעשות פה בדיקת לחץ דם זה אתם. מה שחשוב הוא שיצאתי בריא". כספית הודה לנדב מצנר ולמד"א על שיתוף הפעולה, "ינון חשוב לתחנה, ינון חשוב לעם ישראל", וסיכם: "הוא יצא בריא ומושלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully