וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רס"ן אופק אהרון ורס"ן איתמר אלחרר הובאו למנוחות: "הכאב חזק מנשוא"

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 18:46

הלווייתו של אהרון התקיימה בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. אביו ספד: "כשדפקו לי בדלת בשתיים וחצי בלילה חשבתי שאני בחלום רע". אחיותיו של אופק התייפחו מעל קברו הטרי: "אתה הגיבור שלנו, תשמור על אבא ואמא". מוקדם יותר הובא למנוחות רס"ן אלחרר בקריית מלאכי

רב-סרן אופק אהרון מיחידת אגוז שנהרג בתאונת הירי בבקעה מובא למנוחות/צילום: ניב אהרונסון

רב-סרן אופק אהרון שנהרג אמש בתאונת הירי הקטלנית בבקעת הירדן הובא הערב (חמישי) למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בגן יבנה. מוקדם יותר נערכה הלווייתו של רס"ן איתמר אלחרר, ההרוג השני בתקרית, בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית מלאכי.

אביו של אופק, אלי, ספד בכאב לבנו ואמר: "היית צנוע, אמיץ, לוחם, תחרותי. אדם משכמו ומעלה. השארת לנו חלל ריק. נפרדתי ממך ביום ראשון ברכבת. הגיע אלי צוות שדפק לי בדלת בשתיים וחצי בלילה. חשבתי שאני בחלום רע. היית כבר לפני שחרור אופק, למה לא הקשבת לי? אתם קיבלתם את אופק בריא והחזרתם אותו בארון".

אחיותיו של אופק, דניאל וגלי, ספדו בבכי: "אבא רצה אותך כל יום בבית, שתהיה בקריה. אני אמרתי לך שלוחם זה הכי טוב שאפשר. הוא רצה שתהיה לוחם שלוש שנים, לא לנצח. מלאך שלנו ילד טהור שלנו מוצלח. כמה תוכניות היו לך. כמה דברים עשית. לא רצית למות. שמרת על כולם אבל הם לא שמרו עליך. אוהבים אותך אתה הגיבור שלנו. תשמור על אבא ואמא הם צריכים אותך".

הלוויתו של אופק אהרון. בית העלמין, יבנה 13 בינאור 2022. אבשלום ששוני, מעריב
הלווייתו של רס"ן אופק אהרון, היום/מעריב, אבשלום ששוני
הלוויתו של אופק אהרון. בית העלמין, יבנה 13 בינאור 2022. אבשלום ששוני, מעריב
אלי, אביו של אופק אהרון, בהלוויתו, היום/מעריב, אבשלום ששוני
לוויתו של רב-סרן איתמר אלחרר בחלקה הצבאית בבית העלמין בקרית מלאכי. 13 בינואר 2022. אתר רשמי, פלאש 90
הלווייתו של רס"ן איתמר אלחרר, היום/פלאש 90, אתר רשמי

התקרית אירעה בזמן שהשניים, מפקדי פלגות ביחידת אגוז שבחטיבת הקומנדו, יצאו לסיור לאיתור אמצעים לראיית לילה שנגנבו מהבסיס בו שהו. במקביל, מפקד צוות אחר מיחידתם ביצע גם הוא פטרול מאותה סיבה. הוא זוהה בידי השניים כחשוד, והם ביצעו איגוף ללכידתו. הקצין, שלא ידע במי מדובר, חש מאוים, פתח לעברם באש - והרג את שניהם. מפקד זרוע היבשה, אלוף תמיר ידעי, צפוי למנות צוות מומחים בראשות קצין בכיר כדי לתחקור התאונה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully