וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא רופא, הגינקולוג שנחשד בעבירות מין, שוחרר ממעצר

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 23:53

בית המשפט השלום בחיפה הורה לשחרר את הגינקולוג, אחרי 11 ימים בהם היה במעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים במטופלות. אמש התקבלה במשטרה תלונה נוספת בגין אירוע שהתרחש לכאורה בבית החולים 10, ממי שהייתה אז חיילת. התלונה טרם נחקרה

בוידאו: ביהמ"ש הורה לשחרר את הגינקולוג גיא רופא ממעצר/צילום: שלומי גבאי

הגינקולוג גיא רופא, שנעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים במטופלות, שוחרר היום (חמישי) בבית המשפט השלום בחיפה, אחרי 11 ימים בהם היה במעצר.

רופא נחשד במעשה מגונה שאירע לכאורה ב-2016. בית המשפט הורה על שחרורו, למרות שאמש התקבלה במשטרה תלונה נוספת בגין אירוע שהתרחש לכאורה בבית החולים 10, ממי שהייתה אז חיילת. תלונתה טרם נחקרה.

סניגורו של רופא, עו"ד ציון אמיר טען כי "יש עיתונאית אחת, מביאה סיפור אחרי סיפור אחרי סיפור במשך שבוע וחצי לפני מעצרו והוא נאנק בשתיקה וחופן את ראשו באדמה מת מבושה, מתפרק לו החיים והעסק שבנה בכישרון רב, ומשתף פעולה עם המשטרה", אמר הסניגור והוסיף כי "נכתבו סיפורי זוועה של נשים רבות. ואז מגיעים לדיון הראשון ומאשימים אותו באונס מספר רב של נשים, בדיון השני ירד לשתי נשים ובסוף הגענו לאישה אחת למעשה מגונה בלבד. אין שום דבר, לא פגיעה קלה ולא חמורה. מגיע למשטרה ונעצר ומשתף פעולה, לא שומר על זכות השתיקה ומספר בגילוי לב מלא מה שטוב ומה שפחות טוב. מגיע לעימות בפני אותה גברת שבפרשה, עומד מולה, היא אומרת את שלה, הוא אומר את שלו ובזה נגמר הסיפור".


השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב מצאה כי אכן נותרו פעולות חקירה, אך ציינה בכי לדעתה מרביתן אינן בנות שיבוש וכי ניתן לסיים את מרבית החקירה כשהחשוד משוחרר בתנאים. היא הורתה על שיחרורו אחרי שתסתיים חקירתו בגין התלונה "החדשה", למעצר בית מלא של שבוע בחיפה, בבית אביו, ד"ר אמנון רופא, לשעבר מנהל בית החולים בני ציון בעיר. כמו כן, אסרה השופטת על רופא ליצור כל קשר עם מי מהמתלוננות בתיק, גם אלה שהחשד לגביהן הוסר וגם אלה שהחשד לגביהן נותר על כנו, וכן אסרה עליו לעסוק ברפואה וזאת למשך 30 יום מהיום.

עוד בוואלה!

התיק נגד הגינקולוג גיא רופא ממשיך להתפורר: המשטרה מתקשה לאשש עדות נוספת

לכתבה המלאה
דוקטור גיא רופא, רופא מתמחה מחיפה, אוגוסט 2011. ערן גילווארג
גיא רופא/ערן גילווארג

התיק נגד הגינקולוג החל להתפורר כשהמשטרה התקשתה לאשש את אמינותה של מתלוננת נוספת נגדו. החוקרים הפסיקו לייחס לו עבירות אינוס, והמשטרה הודתה כי "בשלב זה, החשד הזה ירד מהפרק".

בתחילת החודש נעצר רופא בחשד שביצע עבירות מין בשלוש מטופלות שלו בשנות ה-20 לחייהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully