וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק נגד הגינקולוג גיא רופא ממשיך להתפורר: המשטרה מתקשה לאשש עדות נוספת

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 12:29

מעצרו של הגינקולוג הוארך ביממה אחת בלבד, לאחר שנותרה רק מתלוננת אחת משמעותית נגדו. סנגוריו: "גם המקרה הזה, של מעשה מגונה משנת 2016, נתון לפרשנות, שנוי במחלוקת, על גבול ההתיישנות וכמובן מוכחש"

התיק נגד הגינקולוג ד"ר גיא רופא ממשיך להתפורר: המשטרה מתקשה לאשש את אמינותה של מתלוננת נוספת נגדו, וכעת נותרה רק עדות אחת משמעותית. בד בבד, מעצרו של הגינקולוג החשוד הוארך ביממה אחת בלבד.

"שיאה של המסכת הנטענת כעת הוא מקרה אחד נתון לפרשנות של מעשה מגונה משנת 2016, שגם הוא שנוי במחלוקת ועל גבול ההתיישנות, וכמובן מוכחש", מסרו עורכי דינו יוני דדון ולימור לוי מלאך דדון.

דוקטור גיא רופא, רופא מתמחה מחיפה, אוגוסט 2011. ערן גילווארג
גיא רופא/ערן גילווארג
הסניגורים עו״ד יוני דדון ועו״ד לימור דדון. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
עו"ד יוני דדון/מערכת וואלה!, יואב איתיאל
הסניגורים עו״ד יוני דדון ועו״ד לימור דדון. יואב איתיאל, מערכת וואלה!
עו"ד לימור לוי/מערכת וואלה!, יואב איתיאל

בבית משפט השלום בחיפה התברר השבוע כי החוקרים כבר אינם מייחסים לו עבירות של אינוס, ובמענה לסנגור עו"ד יוני דדון ועו"ד לימור לוי מלאך דדון שייצגו אותו בדיון בשמו של עו"ד ציון אמיר, נאלצה המשטרה להודות כי "קרה משהו שבשלב זה החשד הזה ירד מהפרק" וכי "מספר המתלוננות ירד משלוש לשתיים". האחת מתלוננת על אירוע משנת 2016, השניה אודות אירוע מ-2019.

השופטת מירב קלמפנר נבון קבעה כי החומר הקיים בידי המשטרה מקים ביתר שאת מאז הארכת המעצר הקודמת בעניינו, חשד סביר שעבר את העבירה המיוחסת לו דהיינו עבירת מעשה מגונה באדם.

בתחילת החודש נעצר רופא בחשד שביצע עבירות מין בשלוש מטופלות שלו בשנות ה-20 לחייהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully