וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הגינקולוג ד"ר גיא רופא: כבר לא חשוד באונס

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 12:58

המשטרה הודתה בבית המשפט כי החוקרים כבר לא מייחסים לו עבירות אינוס: "קרה משהו, ובשלב זה החשד הזה ירד מהפרק". מספר המתלוננות נגדו ירד משלוש לשתיים. מעצרו הוארך בשלושה ימים נוספים, השופטת: "מחומר החקירה עולה חשד סביר שביצע מעשה מגונה"

דוקטור גיא רופא, חשוד בהטרדה מינית 04 בינואר 2022. אלון נדב, פלאש 90
השופטת סבורה שקיימת מסוכנות. גיא רופא/פלאש 90, אלון נדב

התפתחות דרמטית בחקירת הגניקולוג ד"ר גיא רופא. בבית משפט השלום בחיפה התברר הבוקר כי החוקרים כבר אינם מייחסים לו עבירות של אינוס, ובמענה לסנגור עו"ד יוני דדון ועו"ד לימור לוי מלאך דדון שייצגו אותו היום בשמו של עו"ד ציון אמיר, נאלצה המשטרה להודות כי "קרה משהו שבשלב זה החשד הזה ירד מהפרק" וכי "מספר המתלוננות ירד משלוש לשתיים". האחת מתלוננת על אירוע משנת 2016, השניה אודות אירוע מ-2019.

השופטת מירב קלמפנר נבון קבעה כי החומר הקיים בידי המשטרה מקים ביתר שאת מאז הארכת המעצר הקודמת בעניינו, חשד סביר שעבר את העבירה המיוחסת לו דהיינו עבירת מעשה מגונה באדם.

"איני שותפה לדעת הסנגור ולפיה המסוכנות מוטלת בספק", ציינה, "טיב העבירות מעיד על כך כי קיימת מסוכנות מעבר לכך חומר הראיות אשר נאסף עד כה כבר בשלב זה של החקירה מעיד אף הוא על מסוכנות". היא האריכה את מעצרו בשנית, בשלושה ימים נוספים.

בעקבות החלטת השופטת על הארכת המעצר הגישו סנגוריו של רופא ערעור על ההחלטה בבית המשפט המחוזי בחיפה, בבקשה שיורה על שחרורו לאלתר. לטענתם, שגתה השופטת בקבעה כי גלומה בו מסוכנות וכי הוא עלול לשבש חקירה של אירועים מהעבר. לדבריהם, אין כל אינדיקציה לכך שרופא ניסה לשבש את החקירה עד היום. השופטת עפרה אטיאס תקיים דיון בערר בשעה 14:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully