וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות יקיים שימוע לרוקח החשוד במכירת תרופות שפג תוקפן לחולי סרטן

עודכן לאחרונה: 10.1.2022 / 8:29

ד"ר סלים חדאד חשוד כי מכר את התרופות האונקולוגיות כשהיה הרוקח הראשי של בית החולים רמב"ם בחיפה. הוא נעצר לפני כשבועיים ביחד עם שני חשודים נוספים, אך שוחרר בידי בית המשפט והחקירה נמשכת. פרקליטו: "בדיקה קצרה תראה שלא בוצעה עבירה"

בווידאו: רוקחים חשודים שנתנו תרופות פגות תוקף לחולי סרטן/צילום: משטרת ישראל

משרד הבריאות יקיים היום (שני) שימוע לפני השעיה דחופה לרוקח הראשי לשעבר של בית החולים רמב"ם בחיפה החשוד במכירת תרופות שפג תוקפן לחולים אונקולוגים.

ד"ר סלים חדאד, בן 59 המתגורר בחיפה, נעצר לפני כשבועיים בידי מיפלג ההונאה במחוז חוף של המשטרה בחשד לביצוע המעשה בעבור בצע כסף. בית משפט שיחרר ממעצר אותו ושני חשודים נוספים במעורבות במעשה, תוך שהחקירה בפרשיה נמשכת. חדאד ממשיך להיות מועסק בבית החולים, למרות שזה שנים, מאז שנחשפו החשדות לראשונה לבית החולים, הוא אינו משמש בתפקיד.

תפיסת תרופות פגות תוקף. דוברות משטרת ישראל
התרופות שנמכרו לאחר שפג תוקפן/דוברות משטרת ישראל

ראשיתה של החקירה בתלונות שהוגשו על ידי משרד הבריאות ועובד בית החולים לפני כשנתיים אחרי שעל פי החשד העבירות נמשכו לאורך כמה שנים. בחקירה עלה חשד כי זויפו התאריכים ומספרי האצוות של תרופות שהועברו לצוותים הרפואיים וכן בוצעו פעולות נוספות בתרופות שפג תוקפן, זאת בכדי להסתיר את התיישנותן ועל מנת לרמות את תאריכי התפוקה.

עו"ד אלי סבן המייצג את חדאד מסר לוואלה! בתגובה: "מדובר בהתנהלות מוזרה בלשון המעטה של כל הגורמים. אירועים שארעו בשנים 2016-2017 הפכו ל'חשדות טריים' שחקירתם עלולה להשתבש. אותם אירועים מזמינים לפתע שימוע לפני השעיה דחופה וזאת בזמן שהאיש בכלל לא עובד באותו מקום קרוב לארבע שנים. הכל בזמן שבדיקה קצרה ומהירה תראה ללא צל של ספק שלא בוצעה עבירה כלשהי. כולי תקווה שהתבונה והחוכמה ישרו על מקבלי ההחלטות וזאת כדי שלא ייגרמו סבל ויגון מיותרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully