וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: אריה הסתובב ברחוב ונערה לכדה אותו בידייה

5.1.2022 / 21:10

גור אריה, שככל הנראה משמש כחיית מחמד, ברח מביתו והטיל אימה ברחובות עד שהגיעה הנערה לה הוא שייך ולכדה אותו

אישה הולכת עם גור אריה בידיים בכוויית/Reddit

אלה תמונות שבהחלט לא רואים כל יום - גור אריה שברח נלכד על ידי נערה שפשוט הרימה אותו בידיים בזמן שהוא משתולל ומנסה להשתחרר מאחיזתה.

הסרטון צולם בכווית סיטי ביום ראשון, שם קיבלה המשטרה הודעות מתושבים מבוהלים על אריה שנראה מסתובב ברחוב בשכונת סביחייה, כך דווח ב-Arab Times. על פי הדיווח האריה שייך לנערה ואביה והוא נלכד בסיוע המשטרה.

צפו בדרמה

לאחר הלכידה האריה הוחזר לבעליו והנערה בסרטון נראית הולכת ברחוב כשהיא מחזיקה אותו בפלג גופו העליון תוך כדי שהוא מנסה להשתחרר ונוהם. בסופו של דבר היא משחררת אותו והוא מתיישב על הקרקע.

שכנים שתיעדו את רגעי האימה העלו לרשתות החברתיות סרטונים בהם ניתן לראות את האריה משוטט בשכונה ואת הרגע בו הנערה תופסת אותו וסוחבת אותו חזרה כדי להחזיר אותו לביתה.

עוד בוואלה!

"אתה התינוק שלי": הרגע המרגש בו האריה פגש את האיש שגידל אותו

לכתבה המלאה

צופים רבים העלו חשש שהאריה נמצא תחת השפעת סמים או שהוא נורה בחצי הרגעה. אחד מהצופים בסרטון ב-Reddit, שהוא לטענתו וטרינר, כתב: "זה לא נראה כמו אינטראקציה נורמלית/בריאה בין חיית מחמד לבעלים שלה, ונראה שלאריה אין שליטה מוטורית מלאה. בעלי חיים לעתים קרובות מאוד מתעוותים ומפוחדים כאשר הם מתעוררים לראשונה מסמי הרגעה, ואני מרגיש שזה המקרה כאן".

על פי הדיווחים, בכווית זה עדיין חוקי להחזיק בבית חיות אקזוטיות, כולל אריות, כחיות מחמד, בזמן שבמדינות מפרץ רבות החוק הזה השתנה בשנים האחרונות, לפי אל ערביה חיות בר אקזוטיות רבות עדיין פופולריות בהן כחיות מחמד.

על פי הקרן העולמית לשימור חיות הבר (WWF) אוכלוסיית האריות באפריקה נמצאת בירידה מתמדת, כאשר רק כ-20,000 מבעלי החיים נותרו בטבע - ומספרם ירד ב-3/4 משנות התשעים ולכן הם מסווגים רשמית כ"פגיעים" מבחינת סכנת הכחדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully