וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מסעיר במיוחד: זה מה שקרה כשאריה התנפל על נמר בשנתו

26.11.2020 / 23:57

"זו התצפית הנדירה ביותר שנתקלתי בה בכל הקריירה שלי", אמר המדריך שתיעד במצלמתו אריה תוקף נמר בשנתו, "זה היה מאוד מלחיץ"

זה מה שקרה כשאריה התנפל על נמר בשנתו/kruger sightings

קרב טורפים יוצא דופן תועד במצלמה, כשאריה ערמומי ארב לנמר בשנתו - ותקף אותו בפור רציני. קצת לא פייר אם אתם שואלים אותנו. ההיתקלות המלחיצה בין שני החתולים הגדולים בעולם אירעה בשמורת הציד הפרטית של סבי סנדס שבדרום אפריקה ותועדה ע"י מתיו פול, אחד המדריכים בפארק. לאריה הייתה תכנית פעולה ברורה שלמרבה הפלא כשלה - כיוון שהנמר התעורר בדיוק כשהאריה זינק עליו והצליח לברוח משם, לא ברור איך.

אריה מתנפל על נמר. kruger sightings, צילום מסך
האריה אורב לנמר בשנתו/צילום מסך, kruger sightings

פול בן ה-26 יצא למשלחת חיפוש אחר נמרים והבחין בנמר אחד הולך לאורך גדות "נהר החול" ומעבר לו באריה, "זו ללא ספק התצפית הנדירה ביותר שנתקלתי בה בכל הקריירה שלי", הוא אמר, "הבחנתי באריה זכר שוכב על הגדה הנגדית של הנהר ואמרתי לאחרים, 'אתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה קורה אם שני הזכרים הדומיננטיים האלה היו נפגשים?'. זמן קצר אחר כך, הנמר הלך לישון והאריה החל לארוב לו מהצד השני של הנהר".

מתיו תיאר בהתרגשות גם את מה שקרה אחר כך, "כשהאריה התקרב לנמר היינו כולנו בלחץ. בשלב הזה ניסיתי להזהיר אחרים לגבי מה שצפוי לקרות, אבל עוד לפני שהספקתי לעשות את זה, האריה כבר הגיע אל הנמר הישן. למרבה המזל, הוא לא הרג אותו, אבל הוא הצליח להפחיד אותו למוות. האריה הבריח את הנמר, ניגש לשתות מהנהר והמשיך משם למקום אחר".

אריה מתנפל על נמר. kruger sightings, צילום מסך
הנמר יצא מזה בשלום/צילום מסך, kruger sightings
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully