וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה התינוק שלי": הרגע המרגש בו האריה פגש את האיש שגידל אותו

2.3.2019 / 2:03

דן שניידר עובד עם חיות הבר בדרום אפריקה. בסרטון מדהים שהעלה אפשר לראות כיצד הוא מתחבק עם אריה צעיר ומניף אותו עם כל 94 הקילוגרמים שלו. צפו בווידאו שצבר מעל 300 אלף צפיות

FACEBOOK - Dean Schneider

קשה לחשוב על חיה שיותר מפחיד להיתקל בה בשדה פתוח מאשר אריה. סרטון וידאו מקסים שעלה לאחרונה ברשת ומגיע מדרום אפריקה חושף את הצד היפה של מלך החיות. דן שניידר, במקור משוויץ, מתגורר בדרום אפריקה, שם הוא עובד ברשויות הטבע. בוידאו שהוא העלה אפשר לראות כיצד אריה צעיר רץ לעברו כשהוא פותח את זרועותיו והשניים מתחבקים ממושכות.

שניידר, שמקדיש את חייו כדי להגן על חיות הבר, הרים את האריה ששוקל 94 ק"ג כאילו מדובר בתינוק שלו. כשהוא לבוש רק חולצה שחורה ומכנסיים קצרים, שניידר ו"דקסטר" התחבקו, התנשקו והפגינו חיבה הדדית נוגעת ללב. שניידר בעצמו קרא לאריה "אתה התינוק שלי" והאמת אפשר להבין מדוע הוא הרגיש כך. "אתה הופך להיות ילד גדול", הוסיף שניידר, בזמן שהאריה מלקק את זרועותיו.

עוד בנושא
צפו: מגישת תכנית הארוטיקה הרוסית ננשכה בישבנה בידי אריה
התייר הטיפש בעולם ניסה ללטף אריה - וזה נגמר רע מאוד
תיעוד מסעיר במיוחד: זה מה שקרה כשאריה התנפל על נמר בשנתו

אריה חמוד. צילום מסך
מתי ראיתם אריה מתחבק עם בנאדם ככה?/צילום מסך

שניידר עובד עם יונקים גדולים כל חייו. באתר שלו נכתב: "המטרה שלי היא להגיע לכמה שיותר אנשים ולחנך אותם על חיות הבר והיופי שבממלכת החיות. אני מאמין שכך שאפשר לשנות את התפיסה של האנשים על חיות הבר".

הוא העלה את הוידאו הזה באינסטגרם ובפייסבוק וזה זכה ליותר מ-300 אלף צפיות וקיבל מאות תגובות. אחד הגולשים כתב: "זה כל כך מדהים וזה כל כך משמח אותי לראות סרטונים כאלו משום שלחיות יש חיים טובים". אחד אחר כתב: "הלוואי שהייתי יכול לקבל חיבוק כזה מהאריה".

עוד באותו נושא

לא תאמינו מה קרה למי שנכנס למתחם האריות עם כוס קפה ביד

לכתבה המלאה

צפו בסרטונים מדהימים נוספים שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully